سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

تقسیم شادی شب یلدا توسط جهادگران بسیجی لارستانی با نیازمندان

جهادگران بسیجی لارستان با تهیه و توزیع بسته های یلدایی، شادی خود را در بلندترین شب سال با نیازمندان تقسیم کردند. به گزارش میلاد لارستان، شب یلدا برای ایرانیان به عنوان…

جهادگران بسیجی لارستان با تهیه و توزیع بسته های یلدایی، شادی خود را در بلندترین شب سال با نیازمندان تقسیم کردند.

به گزارش میلاد لارستان، شب یلدا برای ایرانیان به عنوان طولانی ترین شب سال از گذشته بسیار دور از خاطره انگیزترین لحظات زندگی را شامل می شود.

در سالیان گذشته، طبق رسم دیرینه ایرانیان گرد هم می آمدند و به جشن و شادی می پرداختند.

امسال داستان غم انگیز ویروس کرونا و محدودیت های دست و پا گیر ناشی از آن منجر به آن شده تا مردم ایران از دورهمی های خانوادگی محروم شوند و به شکل معدود و در جمع های کوچک شب یلدا را جشن بگیرند.

اما در این میان هستند انسانهایی که می پوشند جشن و شادی خود را با محرومان و اقشار آسیب پذیر شهر و دیارشان تقسیم کنند.

در این راستا، جهادگران لارستانی همچون سایر عرصه ها پای به میدان عمل گذاشته و با جذب کمکهای مردمی توانسته اند دست بکار بزرگی بزنند و اقدام به تهیه و توزیع بسته های یلدایی کنند.

در این خصوص فرمانده سپاه ناحیه لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از تهیه و توزیع بسته های ویژه شب یلدا خبر داد و اظهار داشت: این هدایا ویژه نیازمندان محرومین است.

سرهنگ پاسدار امیر جاهدی تعداد این بسته ها را یک هزار و ۲۰۰ بسته اعلام کرد و افزود:  این بسته ها به همت گروه های جهادی و پایگاه های بسیج محلات و اقشاری با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه بسته بندی های یلدایی شامل میوه ، آجیل و تنقلات شب یلدا است، تصریح کرد: این بسته ها در میان اقشار کم بضاعت محلات، شهرها و روستاهای هدف توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران به منظور تهیه این بسته های یلدایی، اضافه کرد: در مجموع برای تهیه این بسته ها ۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین