جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری/پاسخ رئیس بانک ملی لارستان درخصوص استفاده از سالن ورزشی این بانک

سرپرست شعب بانک ملی در جنوب استان فارس، گفت: از سالن ورزشی متعلق به بانک ملی به عنوان انبار استفاده می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، یکی از شهروندان با ارسال…

سرپرست شعب بانک ملی در جنوب استان فارس، گفت: از سالن ورزشی متعلق به بانک ملی به عنوان انبار استفاده می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، یکی از شهروندان با ارسال یک قطعه عکس و همچنین متن کوتاهی درخصوص سالن ورزشی متعلق به بانک ملی در شهرجدید لار، با ارائه چند پیشنهاد خواستار استفاده بهینه از این فضا شد. این موضوع با سرپرست شعب بانک ملی در جنوب استان فارس در میان گذاشته شد.

در ادامه ابتدا متن مربوط به مخاطبان و سپس پاسخ رئیس این بانک در زیر می‌آید:

در شهرجدید لار، در قسمت بلوار میدان قبله به سمت میدان امام رضا(ع) واقع در جنب ساختمان تأمین اجتماعی، یک سالن ورزشی با سر در بانک ملی وجود دارد که سال‌هاست نشانی از استفاده تخصصی در آن مشاهده نمی‌شود.

از مدیران بانک ملی تقاضا می‌شود با رسیدگی و بهسازی این سالن، آن را وارد چرخه استفاده شهروندان کنند یا اگر اداره آن برای آنان مقدور نیست، سالن را به بخش خصوصی اجاره دهند. با توجه به آنکه سالن اختصاصی بانوان در شهر لار وجود ندارد، می‌توان این مکان را به این موضوع اختصاص داد و با یک رایزنی و عقد تفاهم‌نامه‌ای با اداره ورزش لارستان، نسبت به واگذاری سالن ورزشی بانک ملی در ازای دریافت هزینه یا خدمات متقابل همکاری کرد.

در این خصوص محمد حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان در پاسخ به پیشنهاد برخی از درخصوص تبدیل سالن متعلق به بانک ملی موجود در شهر لار واقع در میدان قبله، جنب ساختمان بیمه تأمین اجتماعی به مکانی برای استفاده در زمینه‌های ورزشی به ویژه در اختیار گذاشتن آن جهت ورزش بانوان، گفت: این مکان در حال حاضر به عنوان انبار مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به كمبود قضاي مناسب جهت كليه شعب حوزه بمنظور انبار استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه این سالن از کمترین تجهیزات برخوردار است، تأکید کرد: در این مکان وسائل ضایعاتی و اجناس مستهلک نگهداری می‌شود.

رئیس بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: نگهداری این سالن هزینه بالایی دارد و از طرفی، امکان اجاره آن به بخش خصوصی نیز توسط بانک ملی میسر نیست.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری/پاسخ رئیس بانک ملی لارستان درخصوص استفاده از سالن ورزشی این بانک”

  1. ناشناس گفت:

    این مکان می تواند به مکانی رفاهی وگذراندن اوقات تعطیلی برای خانواده های بانک ملی تبدیل شود این بد سلیقگی است که مکانی چنین با ارزش به انبار ضایعات تبدیل شود میتوان مسئولین را آگاه نمود که ازاین سر مایه استفاده بهینه شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین