شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای ویژه برنامه بمناسبت ایام فاطمیه، 9 دی و شهادت حاج قاسم در لارستان

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از اجرای طرح ابتکاری «هر خانه یک خدمت، نذر سلامتی اهل خانه» با محوریت انجام یک خدمت براساس توان و استعداد اهالی خانواده به عشق…

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از اجرای طرح ابتکاری «هر خانه یک خدمت، نذر سلامتی اهل خانه» با محوریت انجام یک خدمت براساس توان و استعداد اهالی خانواده به عشق حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

امین دل‌خسته در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت نهم دی‌ماه سالروز میثاق امت با ولایت و همچنین یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: تقارن این ایام، فرصت مناسبی برای دفاع از جایگاه ولایت و تبیین ارزش‌های نظام و انقلاب است.

وی از برگزاری بیش از ۶۰ ویژه‌برنامه به مناسبت این ایام در سطح لارستان توسط بسیجیان خبر داد و افزود: به جهت محدودیت‌های کرونایی، امسال بخش زیادی از برنامه‌ها در قالب فضای مجازی ترسیم و اجرا می‌شود.

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با برشمردن مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، تصریح کرد: طرح ابتکاری «هر خانه یک خدمت، نذر سلامتی اهل خانه» از جمله این طرح‌هاست که محور اصلی آن انجام یک خدمت براساس توان و استعداد یکی از اهالی خانواده به عشق حاج قاسم سلیمانی است.

دل‌خسته با اشاره به اینکه این طرح در دو بخش برادران و خواهران به ترتیب توسط پایگاه‌ مقاومت بسیج شهید همنشین‌فرد و جهادگران مهدوی به اجرا درمی‌آید، خاطر نشان کرد: در صبح روز سه‌شنبه ویژه‌برنامه گرامیداشت یوم‌الله نهم دی با حضور سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس در مجموعه فرهنگی ورزشی ۹ دی شهر لار برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم پاسداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ۹ دی در شامگاه سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: این برنامه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن ورزشی ۹ دی شهر لار با حضور سردار محمد احمدیان مسوول گروه تفحص شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرا درمی‌آید.

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان نامه‌ای به سردار دل‌ها توسط پایگاه مقاومت شهید خوشه‌چین اشاره کرد و گفت: رونمایی از سرودهای انقلابی توسط گروه‌های سرود، اجرای سرودهای پاتوقی، تولید آثار هنری توسط بسیجیان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان، مسابقه وصیت‌نامه خوانی و همچنین فضاسازی شهری از دیگر برنامه‌های این است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین