جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تصاویر: سوگواره بنت نبی(ص)، همسر علی(ع) و اُم حسنین(ع) در لارستان

به مناسبت ایام فاطمیه(س) و همزمان با همه دلسوختگان، سوگواره بنت نبی(ص)، همسر علی(ع) و اُم حسنین(ع) در نقاط مختلف لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ایام…

به مناسبت ایام فاطمیه(س) و همزمان با همه دلسوختگان، سوگواره بنت نبی(ص)، همسر علی(ع) و اُم حسنین(ع) در نقاط مختلف لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ایام فاطمیه(س) و همزمان با همه دلسوختگان، سوگواره بنت نبی(ص)، همسر علی(ع) و اُم حسنین(ع) در نقاط مختلف لارستان برگزار شد.

این مراسم‌ها که چند روزی‌ست همزمان با سراسر کشور در سطح لارستان آغاز شده، مصادف با سالروز شهادت در روز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ به اوج خود رسید.

در این روز هیأت مذهبی و فرهنگی با برپایی دسته‌جات عزاداری و سینه‌زنی و زنجیرزنی اقدام به حرکت برپایی کاروان عزاداری کردند.

در مهمترین این برنامه‌های سوگواری، هیأت‌های مذهبی زینبیون(س) و رأیت‌المهدی(عج) خیمه عزای خود را پس از حرکت کاروان عزاداری به ترتیب در امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین(ع) و حوزه مقاومت بسیج سردار شهید مفید برپا کردند.

گفتنی‌است برنامه‌های‌ مشابهی در شهرها و روستاهای لارستان برگزار شد.

در یکی از این برنامه ها نیز هیأت مذهبی سیدالشهدا(ع) کوی‌گاله با تجمع در کاروانسرای تاریخی معتمد این محله، به عزاداری و سوگواری پرداختند که تصاویری از این مراسم از لنز دوربین محمد پاسیار را مشاهده می‌کنید:

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین