جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در حضور مدیر کمیته امداد لارستان

تجلیل از مربیان آموزش خانواده در کمیته امداد لارستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان در مراسمی ۲۵ نفر از مربیان و مبلغین مذهبی که در آموزش خانواده با این نهاد همکاری داشته اند، تجلیل شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان در مراسمی ۲۵ نفر از مربیان و مبلغین مذهبی که در آموزش خانواده با این نهاد همکاری داشته اند، تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در حاشیه این جلسه اظهار داشت : یکی از رسالتها و ماموریتهای مهم کمیته امداد تحکیم نهاد خانواده و احیای عزت و کرا مت فردی و خانوادگی است که برای رسیدن به این مهم سالم سازی و بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها ، تعمیق باورها و گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی و مصون سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی از مهمترین کارهاست  که  می بایست در راس امور قرار گیرد.

دلاور با بیان اینکه در سال جاری قریب به ۵۰۰۰ نفر از مددجویان از خدمات این نهاد در بخش آموزش خانواده بهره مند گردیده اند خاطر نشان ساخت : پس از احصاء نیاز آموزشی از طریق تکمیل شناسنامه های اختصاصی، محیطی و فرهنگی توسط  مشاورین وسرمربیان آموزش خانواده ، خانواده های تحت حمایت با رنجهای سنی مختلف مشتمل بر گروههای همسران جوان ، جوانان در آستانه ازدواج ، سرپرست خانوار، سالمندان و…. با در نظر گرفتن  سطح تحصیلات،گروه بندی و ازطریق روشهای سیزده گانه آموزشی از قبیل آموزش به روش گروهی ، چهره به چهره ، غیر حضوری ، برگزاری جلسات طرح فلاح ، مجلات مکتوب ، مجلات دیداری و شنیداری ، شرکت در همایشها و مسابقات ،آموزش به روش اردویی می باشد .

دلاور افزود : از سرفصلهای آموزشی به تفکیک موضوعات اعتقادی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشتی در قالب کارگاههای آموزشی با عناوین آسیب های اجتماعی ، مهارتهای زندگی و مباحث حقوقی اعم از حقوق شهروندی و قضایی و آموزش پیشگیری از اعتیاد ، جلسات پرسش و پاسخ نماز و… بهره مند می گردند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از مربیان و مبلغین مذهبی حاضر در جلسه قدردانی به عمل آمد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین