سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 40

تجلیل از ۱۸ دانش آموز نخبه طرح شهاب

طی آیین باشکوهی از ۱۸ دانش آموز مستعد برتر شهرستان لارستان توسط سازمان مردم نهاد مجمع خیران نخبه‌پرور استان فارس تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

طی آیین باشکوهی از ۱۸ دانش آموز مستعد برتر شهرستان لارستان توسط سازمان مردم نهاد مجمع خیران نخبه‌پرور استان فارس تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این مراسم با هدف تقدیر از دانش آموزان مستعد و برتر در طرح ملی شهاب برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نیز طی جلسه ای با حضور خیرین لارستان، موضوع راه اندازی و اختصاص دفتر نمایندگی این مجمع در شهرستان بررسی شد.

دکتر حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان فارس و مسئول ایجاد و مدیریت شبکه سراسری مجمع خیرین نخبه پرور کشور در آیین این تجلیل گفت: لارستان یکی از اولویت‌دارترین شهرستانهایی است که ما در تلاشیم دفتر نمایندگی در آن تأسیس شود تا دانش آموزان برتر را به راحتی شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش تا زمان تأسیس دفتر نمایندگی در شهرستان، امور ثبت نام و شناسایی دانش‌آموزان انجام خواهد شد و پس از بررسی توسط کارشناسان استانی ، برگزیدگان معرفی خواهند شد .

دکتر شریف افزود: توقع ما از خیرین گرامی این است که درکنار توجه به کارهای خیر و عام المنفعه، همچون بیمارستان، مدرسه و کتابخانه، به تربیت نیروهای انسانی برای این اماکن نیز توجه ویژه داشته باشند؛ چون تمامی مکان‌های خیر ساز نیاز به نیروی خوب، توانمند و کارساز دارد.

اعضای این مجمع با حضور در لارستان از ۱۸ دانش آموز مستعد برتر در سالن رضوان آموزش و پرورش لارستان، تجلیل کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین