جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اتمام کلاس های مربیگری فوتسال با حضور سرمربی تیم ملی ایران در لارستان

با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال، کلاس مربیگری فوتسال سطح یک ایران در لارستان به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان، با حضور سید محمد ناظم الشریعه سرمربی محبوب تیم…

با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال، کلاس مربیگری فوتسال سطح یک ایران در لارستان به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان، با حضور سید محمد ناظم الشریعه سرمربی محبوب تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران، مدرس فدراسیون و AFC، دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران با شرکت ۱۵ مربی به همت کمیته های آموزش، مربیان و فوتسال هیات فوتبال لارستان برگزار و پس از گذشت ۵ جلسه بصورت ویدئو کنفرانس در طول هفته جاری، طی روزهای پنج شنبه ۱۸و جمعه ۱۹ دی ماه ۹۹ بصورت حضوری با برگزاری کنفرانس و برگزاری آزمون عملی مربیگری و تئوری با حضور ریاست و اعضای کمیته هیات فوتبال لارستان و رئیس هیات فوتبال شهرستان گراش با تقدیم گواهینامه حضور در کلاس به مربیان شرکت کننده به پایان رسید.

شایان ذکر است قبول شدگان در این کلاس از طرف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کارت مربی گری درجه یک ایران اعطا می گردد.

پیش از برگزاری مراسم پایانی توسط میشائیل پطرس مربی دروازبان های تیم ملی فوتسال که ناظم الشریعه را در این سفر همراهی میکرد بصورت تئوری و عملی دوره دانش افزایی مربیگری برای علاقه مندان به دروازبانی برگزار گردید.
صحبت های این مربی خوش اخلاق ارمنی و سابق تیم ملی فوتسال ایران توسط مترجم برای شرکت کنندگان ترجمه می شد.

گفتنی است این دوره ششمین کلاس مربیگری فوتسال سطح یک در مدت زمان تصدی مسئولیت هیات به مدیریت حسین طارمی زاده طی ۳ سال اخیر در لارستان می باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین