شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
به مناسبت دهه فجر برگزار می شود

نخستین جشنواره تئاتر فجر شهرستان خنج

میلاد لارستان: این جشنواره، از ۲۰ تا ۲۴ بهمن ماه با اجرای ۴ نمایش از لارستان، قیر و کارزین و اوز در تالار شهر خنج برگزار خواهد شد.

این جشنواره، از ۲۰ تا ۲۴ بهمن ماه با اجرای ۴ نمایش از لارستان، قیر و کارزین و اوز در تالار شهر خنج برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مسئول انجمن نمایش شهرستان خنج در گفتگو با خنج کهن، از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر فجر در شهرستان خنج خبر داد.

حسام الدین پریدخت عنوان کرد: با هدف اعتلای هنر نمایش در شهرستان خنج و احترام به سلایق مختلف مردم، نخستین جشنواره تئاتر فجر شهرستان با اجرای چهار نمایش از لارستان، قیر و کارزین و اوز در تالار شهر خنج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره کار خود را در روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۴ با اجرای نمایش “عشق و آفساید” به کارگردانی جمشید طاهریان از لارستان آغاز خواهد کرد و روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه نیز شاهد اجرای نمایشهای “نوستالژی” به کارگردانی مجتبی حسینی قیری از قیر و کارزین، “معرکه در معرکه” به کارگردانی جمشید طاهریان از لارستان و همچنین “گرگم و گله میبرم” به کارگردانی علیرضا خادم پور از اوز خواهیم بود.

مسئول انجمن نمایش خنج با بیان اینکه تمامی این نمایش ها در دو سانس یعنی ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰ اجرا می شود، گفت: علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به مرکز چاپ حافظ واقع در میدان امام خمینی(ره) خنج مراجعه نمایند و یا در شبهای اجرای نمایش، از جلوی تالار شهر تهیه کنند.

پریدخت افزود: ان شاءالله اواخر بهمن ماه نیز میزبان گروهی از شهرستان فیروزآباد جهت اجرای نمایش خواهیم بود که جزئیات دقیق زمان و مکان اجرای آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و دانشگاه پیام نور خنج و همچنین حامیان این جشنواره – عکاسی کلبه و خنج موبایل – تقدیر و تشکر نمود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین