یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون فرهنگی شهردار لار خبر داد

برپایی نمایشگاه روایت انقلاب در فرهنگسرای مرتضوی لار

معاون فرهنگی شهردار لار گفت: نمایشگاه روایت انقلاب با دو رویکرد نمایشگاهی و میز گفت‌وگو در فرهنگسرای مرتضوی لار برپا شد.

معاون فرهنگی شهردار لار گفت: نمایشگاه روایت انقلاب با دو رویکرد نمایشگاهی و میز گفت‌وگو در فرهنگسرای مرتضوی لار برپا شد.

محسن زارع در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: این نمایشگاه با دو رویکرد نمایشگاهی و میز گفت‌وگو در فرهنگسرای مرتضوی شهر لار برپا شده است.

وی افزود: در بخش نمایشگاهی آثاری در زمینه عکس، حجم و طرح از شکنجه‌گاه‌‌های مخوف ساواک تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داده شده است.

معاون فرهنگی شهردار لار با بیان اینکه در بخش میز گفت‌وگو با حضور هنرمندان، ادبای شاخص و پیشکسوت لارستان و دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این میزگرد، حاضران به بررسی و معرفی هنر و ادبیات پس از انقلاب می‌پردازند.

زارع بیان کرد: در این نمایشگاه با پخش فیلم‌های مستند از فساد خاندان پهلوی، تصاویر روزهای اوایل انقلاب با عنوان خون و خاطره، معرفی شکنجه‌گران ساواک، معرفی دستاوردهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی، پخش مستندی در مورد شکل‌گیری سرودهای انقلابی، مستند فرار شاه به پاناما و غیره در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از طرف حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری لار با همکاری معاونت مدیرکل و مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ در فرهنگسرای مرتضوی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین