شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعلام برنامه ها و مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٩ در لارستان

برنامه ها و مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٩ در لارستان اعلام شد. بنا به اعلام وابط عمومی دفتر امام جمعه و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان برنامه ها…

برنامه ها و مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٩ در لارستان اعلام شد.

بنا به اعلام وابط عمومی دفتر امام جمعه و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان برنامه ها و مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٩ در لارستان به شرح ذیل است:

با توجه به شیوع کرونا امسال در ۲۲ بهمن امکان راهپیمایی طبق روال هر سال وجود ندارد اما مراسم این روز به صورت خودرویی در لارستان و همه ی بخش ها انجام می‌شود. در شب ۲۲ بهمن ماه نیز مراسم نور افشانی و بانک الله اکبر در جای جای لارستان طنین انداز خواهد شد .

مراسم خودرویی ۲۲ بهمن در لارستان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از چهار راه پیروزی آغاز و به سمت چهار راه گردان، خیابان ساحلی، میدان مدرس، میدان امام خمینی (ره) و در خیابان امیر کبیر باقرائت قطعنامه، اجرای سرود انقلاب و سخنرانی، پایان می یابد.

خودروهای خانواده های محترم شرکت کننده در این مراسم با نمادهایی از پرچم جمهوری اسلامی به همراه پوستر و تراکت در این راهپیمایی خودرویی حضور می یابند.

خودروهایی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند خودروهای سبک هستند و خودروهای سنگین اجازه شرکت در راهپیمایی را ندارند؛ همچنین شرکت کنندگان باید با رعایت نظم انضباط و فاصله لازم با خودروی جلویی و با تنظیم رادیو خودروهای خود بر موج فرکانس fm108 جهت دریافت صوت مراسم حرکت کنند و با نیروهای نظامی و انتظامی در طول مسیر هماهنگ باشد.

همچنین خانواده های محترمی که موفق به حضور در این مراسم نمی باشند می توانند از طریق تلوزیون اینترنتی لارگپ به آدرس www.mesbahgroup.ir این ویژه برنامه را دنبال نمایند.

از همه مردم درخواست می‌کنیم تا با حضور خود در این راهپیمایی حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام و با آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی لارستان از تمامی مردم شریف و همیشه در صحنه لارستان بزرگ دعوت می نماید که همچون گذشته در این جشن بزرگ ملی ایرانیان شرکت کنند و همه زن و مرد، پیر و جوان بیایند، تا مثل همیشه حماسه ای دیگر و به یاد ماندنی خلق شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین