سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

با يك يا دو گل بهار نمي‌شود(يادداشت هفته)

تأسيس دانشكده علوم پزشكي كه چند سالي است توسط برخي از خيرين عزيز رقم خورده،  و مجمع خيرين سلامت نيز بي‌وقفه در تحقق آن اقدام مي‌نمايد؛ كاري نيست كه با…

تأسيس دانشكده علوم پزشكي كه چند سالي است توسط برخي از خيرين عزيز رقم خورده،  و مجمع خيرين سلامت نيز بي‌وقفه در تحقق آن اقدام مي‌نمايد؛ كاري نيست كه با يك يا دو يا سه خيّر،‌نهايي شود  و جامه مقصود را به خود بيارايد. واقعيت اين است وقتي براي تسطيح كل سايت دانشكده و بيمارستان حدود ۵ ميليارد تومان وجه لازم است  بايد محاسبه كرد كه براي هر قسمت چه هزينه‌ي هنگفتي بايد اختصاص داد. سزاوار

است خيرين محترم دست به دست هم دهند و اين مهم را به انجام برسانند. كسي نگويد ما نمي‌توانيم، هر كس به اندازه  توانش گام بردارد.  بياييد اين يوسفِ عالمِ‌ ديگر را به هر  مبلغي كه در توان داريم خريداري نماييم.

حتماً شنيده‌ايد در جريان خريد حضرت يوسف(ع) زني با يك بسته نخ حاضر مي‌شود. خريداران شگفت‌زده مي‌گويند مي‌خواهي  با اين كلاف يوسف را خريداري نمايي؟ زن پاسخ مي‌دهد: يقين دارم كه با اين بسته نخ يوسف را نمي‌توان خريد اما مي‌خواهم نامم در ميان خريداران يوسف ثبت شود.

حالا بنده مي‌خواهم عرض كنم يقين داريم مثلاً با يك ميليون يا دو ميليون تومان نمي‌توان دانشكده‌هاي علوم پزشكي را ساخت، اما بياييم اسامي خويشتن را به عنوان سازندگان دانشكده‌ها ثبت كنيم و از خدا بخواهيم  كه اين بخشش را به عنوان حسنات جاريه در پرونده اعمالمان ثبت فرمايد. براي خداوند كميت ملاك نيست،‌كيفيت ارزشمند است . طبعاً هرچه بيشتر بتوانيم بپردازيم، بهتر و ارزشمندتر و پاداش الهي هم عظيم‌تر خواهد بود. بياييد عيد خود را با تأسيس پايگاه علم و معرفت آغاز نماييم و وجدان خويش را با عمل خير بيدار سازيم .

اين تلنگري باشد تا زماني ديگر كه از اين اقدام مهم بحث كنيم.

مدیرمسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین