پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فیلم: تولید نماهنگ زیبای «ایران افتخار من» توسط نوجوانان لارستانی

خاطرات شیرین دوران ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با سرودها و آهنگ‌های زیبای آن زمان گره خورده و پخش هر کدام از آنها، تداعی‌کننده روزهای خوش پیروزی است که این…

خاطرات شیرین دوران ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با سرودها و آهنگ‌های زیبای آن زمان گره خورده و پخش هر کدام از آنها، تداعی‌کننده روزهای خوش پیروزی است که این حرکت معنی‌بخش پس از گذشت ۴۳ سال از بهار انقلاب همچنان تداوم دارد.

به گزارش میلاد لارستان، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با آهنگ‌های حماسی و انقلابی عجین شده و برای هر یک از آحاد جامعه ایران تداعی کننده خاطرات خوش است.

در طول ۴۳ سال گذشته، تولید سرودها و آهنگ‌های انقلابی تداوم داشته و توانسته سیرصعودی به خود بگیرد و نسل به نسل بین اقشار مختلف و هنرمندان عرصه موسیقی دست به دست شود.

گروه سرود آدینه لارستان که از عده‌ای جوان و نوجوانان شکل گرفته، یکی از صدها و شاید هزاران گروه‌های هنری است که از شجره تنومند انقلاب روئیده و توانسته با خلق آثار هنری متفاوت در حوزه‌های ملی و مذهبی، نقش تأثیرگذاری ایفا کند.

این نوجوانان لارستانی به مناسبت دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، با تهیه سرود و نماهنگی زیبا و جذاب با عنوان «ایران، افتخار من» و انتشار آن در فضای مجازی، شور و شوق و شعف زیادی را در جامعه هویدا کنند.

در این خصوص خبرنگار میلاد لارستان به سرغ حسن امینیان سرپرست گروه آدینه رفته و درباره آخرین اثر این گروه فرهنگی هنری به گفت‌وگو پرداخته است.

این هنرمند با بیان اینکه نام آخرین اثر تولیدشده توسط گروه آدینه لارستان، «ایران، افتخار من» است، اظهار داشت: موضوع این اثر وطن، دهه فجر و انقلاب است که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر تولید و منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه به جهت محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی برنامه‌های جمعی به ناچار علاوه بر آنکه این اثر در فضای مجازی منتشر شد، برنامه‌ریزی لازم برای اکران این سرود به شکل میدانی فراهم شد، تصریح کرد: از آغاز دهه مبارک فجر گروه سرود آدینه لارستان با حضور در اماکن تجاری شهر لار نظیر بازار قیصریه، مجتمع تجاری نگین، بازار امام خمینی(ره)، بازار میوه و تره بار، گلزار شهدا و غیره به اجرای برنامه به شکل زنده پرداخت.

سرپرست گروه آدینه لارستان با تأکید بر اینکه در برنامه‌ریزی‌ها، روستاها نیز به فراموشی سپرده نشد، افزود: طی روزهای اخیر با طی فاصله‌های طولانی، گروه سرود آدینه لارستان با حضور در روستاهای زاهدمحمود، هرمود عباسی، علی‌آباد، کورده، دهکویه و بریز به اجرای برنامه پرداخت و حال و هوای جشن‌های انقلاب را با مردم تقسیم کردند.

امینیان رده سنی شرکت‌کننده در تولید این اثر ارزشمند انقلابی را ۱۰ تا ۱۵ سال ذکر کرد و ادامه داد: ترویج فعالیت فرهنگی و هنری و ترغیب و هدایت نوجوانان و جوانان به سرود و کارهای ارزشی در زمره اهداف تولید چنین آثاری است.

وی با ابراز خرسندی از شور و اشتیاق عمومی مردم لارستان در اجرای میدانی سرودهای انقلابی، گفت: گروه هنری سرود آدینه لارستان با بیش از ۸ سال سابقه  در حوزه سرود و نماهنگ و جشنواره های مختلف در سطح کشوری و رسانه ملی فعالیت می کند.

سرپرست گروه آدینه لارستان با اشاره به اینکه این گروه در مناسبت‌های مختلف در برنامه‌های زنده تلویزیونی شبکه فارس نظیر شب‌های پارسی، خوشا شیراز و غیره حضور داشته است، عنوان کرد: نماهنگ‌های تولیدشده گروه آدینه لارستان بارها از شبکه‌های سراسری یک، ۲، پویا، جام جم و… پخش شده است.

این هنرمند جوان لارستانی ضبط نماهنگ و اجرا در صحن حرم‌های مطهر امام رضا علیه السلام و شاهچراغ(ع) را از افتخارات بیادماندنی این گروه برشمرد و یادآور شد: ساخت و تهیه نماهنگ اختصاصی، تهیه سرود جهت تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی، تهیه سرود جهت تبلیغات تلویزیونی را در زمره برنامه‌های آتی گروه آدینه لارستان برشمرد.

وی با بیان اینکه گروه هنری آدینه لارستان وابسته به کانون‌های مساجد است و از جوانان مسجدی و انقلابی تشکیل شده است، اضافه کرد: شماره ۰۹۳۶۷۸۶۷۸۴۰ جهت ارتباط با گروه آدینه لارستان در نظر گرفته شده و آدرس @Adineh_Lar در پیام‌رسان اینستاگرام تعریف شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین