جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حضور انبوه مردم لارستان در آخرین راهپیمایی 22 بهمن‌ماه قرن+تصاویر

آخرین مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه قرن که مصادف با چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی شده است، به شکل متفاوت از سال‌های گذشته، با حضور خودرویی و موتوری مردم همیشه در…

آخرین مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه قرن که مصادف با چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی شده است، به شکل متفاوت از سال‌های گذشته، با حضور خودرویی و موتوری مردم همیشه در صحنه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر کشور، در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ۹۹ به عنوان آخرین راهپیمایی قرن معاصر که با چهل‌ودومین فجر انقلاب اسلامی مصادف شده است، به جهت محدودیت‌های کرونایی به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۹ در شهر لار از چهارراه پیروزی آغاز و حضور پرتعداد خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها شروع شد. پس از توزیع گسترده بادکنک‌های رنگی و پرچم‌های خوش رنگ ایران اسلامی در بین شرکت‌کنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان، کاروان شادی شروع به حرکت کرد.

حاضرین در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پس از طی خیابان‌های امام خامنه‌ای، ساحلی، مدرس شمالی، میدان شهید مدرس، مدرس جنوبی، میدان حوزه علمیه، بلوار آیت‌الله سیدعبدالحسین‌لاری(ره)، میدان امام خمینی(ره)، بزرگراه شهید امامی و خیابان امیرکبیر، در محل تعیین شده تجمع کردند.

حضور انبوه خودروها باعث ترافیک شدید در مسیرهای تعیین شده بود. آنچه راهپیمایی امسال را زیباتر کرده بود، شرکت پررنگ کودکان به همراه والدین خود در راهپیمایی بود. در مسیر راهپیمایی تصاویر سردار بزرگ مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بر روی خودروها و بر دستان شرکت‌کنندگان در جشن پیروزی انقلاب در کنار پرچم سه رنگ ایران اسلامی چشم‌نوازی مي‌کرد که نشان از قدرشناسی مردم غیور لارستان است.

در طول این مسیر، یکی از شرکت‌کنندگان جوان لاری در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از شرکت چشم‌گیر و انبوه مردم در راهپیمایی امسال، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال برخلاف تصورات غافلگیرکننده است.

وی با بیان اینکه به جهت مشکلات موجود اقتصادی پیش‌بینی می‌شد استقبال کمتری از راهپیمایی امسال شود، افزود: خوشبختانه مردم لارستان به جهت ارادتی که به حضرت آقا دارند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کرده‌اند.

همچنین یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر لار به خبرنگار میلاد لارستان گفت: راهپیمایی خودرویی امسال منجر به آن شده تا خانواده‌ها برخلاف سالیان گذشته بتوانند به شکل دسته‌جمعی و خانوادگی در راهپیمایی حضور یابند که این مهم باعث تجربه شیرین برای کودکان شده است.

وی علت حضور خود را پاسخ به یاوه‌گویی‌های دولت‌های غربی و اروپایی درخصوص وادارکردن ملت ایران در پذیرش درخواست‌های نامعقول و غیرمنطقی برشمرد و افزود: ملت ایران زیر بار ظلم و زور نمی‌رود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم لارستان با تجمع خودرویی در خیابان امیرکبیر با قرائت قطعنامه به اتمام رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ شهیدان محمد علی طاهری، احمد خلیلی زاده و مهدی رستگار از شهدای والا مقام دوران انقلاب اسلامی لارستان بزرگ هستند که جان خویش را در ۱۴ دی ماه سال ۱۳۵۷ تقدیم انقلاب و میهن کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین