پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستگیری 7 اوباش در شهرقدیم لار

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش معروف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ داود امجدی کرد: در پی اعلام شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰…

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش معروف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ داود امجدی کرد: در پی اعلام شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و عربده کشی در یکی از محلات این شهرستان، سریعا اکیپی از پرسنل کلانتری “۱۲ شهرقدیم” به محل اعزام شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشاهده شد ۷ نفر از اراذل و اوباش در حالی حالت روحی خوبی نداشته‌اند با سلاح سرد با یگدیگر درگیر و ضمن مجروح کردن یکدیگر، باعث اخلال در نظم عمومی شده‌اند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر ۷ نفر اراذل و اوباش که در صحنه حضور داشتند به همراه ۲ قبضه سلاح سرد را دستگیر کنند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه خط قرمز پلیس ناامنی و سلب آسایش هموطنان می‌باشد، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیر قانونی موجب برهم زدن نظم عمومی شون

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین