سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

شورای اداری لارستان با دو رویکرد تشکیل شد.

  جلسه شورای اداری شهرستان لارستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار گردید. در این جلسه که با حضور دکترجعفرپور نماینده مردم لارستان…

 

جلسه شورای اداری شهرستان لارستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار گردید. در این جلسه که با حضور دکترجعفرپور نماینده مردم لارستان و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد، نماینده مردم در سخنانی اظهار داشت: انشاءاله در سال  ۹۳ تلاش ها و کوشش ها در جهت خدمات رسانی و رفاه بیشتر به مردم شریف منطقه لارستان باشد. وی ادامه داد: این جلسه به منظور افتتاح

و راه اندازی ۲۲ مرکز ADSL در این شهرستان با ۵۰۰۰ مشترک برگزار شده است که پیشاپیش ۲۵۰۰ متقاضی ثبت نام کرده اند و مشخص شده است و این نشان می دهد که ظرفیت بزرگی در منطقه لارستان وجود دارد که مسئولین مخابرات استان باید حتماً متوجه این توانمندی ها و ظرفیت ها باشند و مطمئناً به محضی که افتتاح شود ۲۵۰۰ مشترک دیگر نیز اشغال می شود و بایستی به فکر ایجاد مراکز دیگر باشند و در این خصوص ۵۰ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری از طرف مخابرات شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: من بعد نیز شرکت مخابرات استان فارس بایستی خدمات مخابراتی خود را به این منطقه افزایش دهد چرا که لارستان بزرگ جزء مناطقی است که سریعاً می شود بازگشت سرمایه را شاهد بود.

در ادامه مهندس هومن محمودی مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس هم در سخنانی اظهار داشت: در این مدت در مجموعه مخابرات خدمات ارزشمندی به شهرستان لارستان صورت پذیرفته است و این به واسطه پیگیری های مکرر نماینده مردم و فرماندار این شهرستان می باشد. وی گفت: در آینده نیز در خصوص افزایش اینترنت پرسرعت، ۱۶ سایت جدید و افزایش اینترنت تلفن همراه در دستورکاری سال جدید برای این منطقه می باشد.  محمودی ادامه داد: هر چه بستر ارتباطی بیشتر باشد مردم در رفاه ترند و این تداوم دارد و در بحث ADSL نیز خدمات خوبی در منطقه لارستان و اینترنت راه اندازی شده است و در این خصوص ما اعتقاد داریم که بایستی بحث هزینه ها را کاهش دهیم و یکی از راه های ویژه کاهش هزینه ها بحث استفاده مردم از بستر IT است ،که بسترIT بستر مطمئنی است که بحمداله اینگونه است. مدیرعامل مخابرات استان تصریح کرد:اجرای بیش از ۱۰ هزار کیلومتر فیبرنوری در استان فارس واقعاً زیر ساخت ویژه ای برای مردم استان هست و این آمادگی را داریم که برای همه دستگاه های اجرایی فیبرنوری با مشارکت شهرداری ها نصب نماییم تا مردم خدمات خود را بهتر دریافت نمایند.

سپس  حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه لارستان هم در سخنانی افزود: همانطوری که رهبر معظم انقلاب تاکید می فرمایند انتظار این است که در موضوع  فرهنگ اسلامی بایستی بیشتر کار شود و در جامعه هم پیاده گردد و از مسئولین هم تقاضا می شود که وارد عمل شوند و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش شود. وی تصریح کرد: مسئولین شهرستان لارستان هم تلاش و کوشش نمایند تا چهره فرهنگ اسلامی که در این منطقه وجود دارد پررنگ تر و بهتر شود و شهرستان ما طوری باشد که رنگ و بوی اسلامی بگیرد.

بعد از  آن حجت الاسلام و المسلمین سید ولی الله محمودی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس هم درسخنانی تلاش های مسئولین در راستای افزایش فرهنگ اسلامی در جامعه را ارج نهاد و گفت: من بعد نیزبایستی سازمان تبلیغات اسلامی تلاشش را زیادتر نماید و این اداره تقویت شود و ما نیز وظیفه داریم که بیشتر رسیدگی کنیم و موضوع تبلیغات اسلامی را در جامعه احیاء تر کنیم.

در ادامه علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم اظهار داشت: شرکت مخابرات فارس بایستی به مناطق محروم و دورافتاده و روستاها نیز توجه داشته باشد و خدمات مخابراتی خود را در این محل ها نیز افزایش دهد. وی از همه رؤسای ادارات شهرستان خواست در ایام تعطیلی نوروز کشیک ادارات خود را فعال کنند و بصورت شبانه روزی این مهم انجام شود و بطور کامل از اسناد و مدارک ادارات حفاظت و صیانت شود و ضریب امنیتی ادارات را افزایش دهید.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: مدت ها بود که سازمان تبلیغات اسلامی لارستان بصورت سرپرستی اداره می شد که طبیعتاً همان سرپرستی اداره شدن باعث می شود که سرپرست آن انگیزه لازم و کافی را نداشته باشد هر چند در این مدت تلاش ها و زحمات زیادی کشیده شد. وی هدف از برگزاری جلسه شورای اداری لارستان را یکی معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان و دیگری افتتاح ۲۲ پروژه مخابراتی در شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه مهدی زینلیان را بعنوان معاون جدید برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، محمدرضا حزنی را بعنوان بخشدار جدید صحرای باغ، حجت الاسلام والمسلمین ولایتی نسب را بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان، نوید خادم پور را بعنوان شهردار جدید شهر اوز معرفی و از خدمات الیاس زارع، حمزه محمدی، حجت الاسلام عبدالرضا فاطمیان، ابراهیم حقانی، مجتبی کریمی و شاهرخ امیری رؤسا و سرپرستان سابق ادارات مذکور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در پایان جلسه شورای اداری لارستان حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ولایتی نسب به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان تقدیم و از زحمات ابراهیم حقانی سرپرست سابق اداره تبلیغات اسلامی لارستان تقدیر شد.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین