سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 26

احداث بزرگترین تونل جنوب کشور در لارستان

داریوش نصر  طی سخنانی بیان داشت: در بحث خدمات و سرویس‌دهی به هموطنان عزیز در ایام نوروز در کنار راهداران، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، پلیس راه، اورژانس، آتش…

داریوش نصر  طی سخنانی بیان داشت: در بحث خدمات و سرویس‌دهی به هموطنان عزیز در ایام نوروز در کنار راهداران، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، پلیس راه، اورژانس، آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان نیز همکاری می کنند و با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی تصادفات در نوروز گذشته بیش از ۱۵درصد کاهش داشته است. وی با اشاره به آمادگی این اداره برای اجرای گشت راهداری در ایام نوروز گفت:

در این طرح ۶۵ راهدار در قالب ۹  اکیپ با۵۰  دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک حضور دارند و روزانه ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک در حوزه استحفاظی در حال گشت و آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز هستند.

نصر با بیان اینکه با بیان اولویت بندی پروژه‌ها بیان داشت: امسال پروژه‌های مهمی به بهره‌برداری رسید. وی افزود: در بین پروژه‌های افتتاح شده می‌توان به پروژه‌های مهمی چون احداث بزرگراه محور لار- خور، راه اندازی سیستم جدید روشنایی تونل بزن، بهره‌برداری از راه اصلی خنج- پل اسلام‌آباد به طول ۲۰ کیلومتر، تکمیل ساختمان اداری شهرستان مهر، بهره‌برداری از ۴۵ کیلومتر راه روستایی وکلنگ زنی محور لار- بستک به منظور بهسازی و کاهش این مسیر به طول ۱۲ کیلومتر اشاره کرد. نصر درباره ارتقای سطح ایمنی راه‌های حوزه استحفاظی افزود: با هدف ارتقای ایمنی راه‌های لارستان عملیات راهداری با اعتباری بالغ بر سی و سه میلیارد و دویست  میلیون ریال امسال در راه‌های حوزه استحفاظی به اجرا در آمده است.

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان بیان کرد: برای افزایش ایمنی تردد و دید کافی در شب، کنترل ترافیک و تسهیل در رفت‌وآمد در راه‌های حوزه استحفاظی افزون بر۶۵۰ کیلومتر خط کشی سرد در محورها صورت گرفته است.

نصر از نصب۳۵۰  متر مربع تابلو اطلاعاتی در راه‌های بین شهری و روستایی خبر داد  و افزود: ۸۵۰۰ عدد چشم گربه‌ای، ۱۷ هزار عدد تابلو انتظامی، اخطاری، مسیر نما و جهت نما نیز در مکان‌های مناسب در طول راه‌ها نصب شده است و نسبت به نصب بیش از ۷ کیلومتر حفاظ گاردریل و نیوجرسی در راه‌های حوزه استحفاظی اقدام شده است.

وی درباره برنامه‌های در دست اقدام این اداره گفت: ادامه چهار خطه کردن محور لار-جهرم، چهار خطه کردن محور لار-بندر عباس،  بهسازی محور لار-بستک، چهار خطه کردن محور لامرد-اشکنان، چهار خطه کردن محور گله دار-دار المیزان، بهسازی محور خنج-پل اسلام آباد و حذف گردنه شهید باقری و احداث بزرگترین تونل جنوب کشور به طول ۲۶۵۰ متر درسال ۹۳ در دستور کار این اداره کل قراردارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۹:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین