شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سخني با همشهريان عزيز و دلسوزان جامعه

آنهايي كه دلشان به حال شهر و ديار مي‌سوزد و از بي‌كسي و ضعف نيروها رنج مي‌برند گهگاه با دل‌نوشته‌هاي متنوع از نفوذ ديگران در بدنه دولت و مجلس انتقاد…

آنهايي كه دلشان به حال شهر و ديار مي‌سوزد و از بي‌كسي و ضعف نيروها رنج مي‌برند گهگاه با دل‌نوشته‌هاي متنوع از نفوذ ديگران در بدنه دولت و مجلس انتقاد مي‌نمايند كه هر چه مي‌خواهند مي‌كنند و به دنبال تضعيف لارستان و تحقير آن هستند.

 اين «قولي است كه جملگي برآنند» اما نكته‌اي كه بايد توجه عزيزان به آن جلب نمود اين است كه چه بايد كرد و چه راهكاري در اين باره بايد اجرا نمود، اينكه بگوييم ما كسي نداريم نه در دولت نه در مجلس نه در قضا، پس فاتحه ما خوانده است، سخن درستي نيست بلکه بايد برنامه‌ريزي نمود.

به عنوان نمونه براي رساندن انديشه‌ها و نظرياتمان به گوش مسئولين اعم از استان يا كشور چه تمهيداتي انديشيده‌ايم؟ و چه اقدامي را انجام داه‌ايم؟ از كدام مسئول كليدي دعوت كرديم كه به لارستان بيايد و از نزديك مسائل و مشكلات را لمس كند؟

چه همكاري با رئيس دفتر نماينده در اين رابطه انجام داده‌ايم؟ مهندس عليشير از جوانان خوش‌ذوق و با فكر جامعه لارستان است كه با همكاري، همراهي و تعاون با ايشان مي‌تواند گام‌هاي موثري بردارد.

سزاوار است دلسوزان جامعه و خيرين براي پيگيري كارها و رونق در پي‌گيري‌ها اقدام عاجل نمايند و تأثير آن را ببينند.

اضطراب به خود راه ندهيم خدا با حق‌گويان است بعلاوه ما در همه جاي ايران نيرو داريم و مي‌توانيم ارتباط برقرار كنيم و راهكار پيدا كنيم.

طبعاً در اين رابطه بايد هزينه كنيم و مثل ديگران تقبل هزينه نماييم زماني كه آقا (رحمت‌ا… عليه) بود گذشت، اكنون بايد با موقعيت جديد برنامه‌ ريخت. از نيروهاي كاردان استفاده كرد و از خود‌زني پرهيز نمود ممكن است برخي خودشان توان اقدام نداشته باشند اما كساني را مي‌شناسند و قدرت اقدام كار را دارند از همه بايد بهره برد در كارها اخلاص، محبت و صميميت را پيشه ساخت و رشد و تعالي را با برنامه ايجاد نمود.

ممكن است كاري زمان بخواهد بايد تحمل كرد، اما از فرصت‌سوزي اجتناب نمود. به عنوان نمونه انتخاب شوراي شهر نزديك است از نيروهاي خبير، متخصص، فعال و كاردان انتخاب كنيد كه بتوانند در همه ابعاد پاشنه بكشند و كارهار را كارشناسي شده دنبال كنند اين دست خودمان است. اگر فردا كساني ضعيف انتخاب شدند و پشيمان شديم فرصت‌ها را سوزانده‌ايم و خودمان خطرآفريني كرده‌ايم.

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین