پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 42

ساخت 22 تیزر فرهنگی «ایرانِ‌من» توسط هنرمندان لارستانی+تصاویر

جمعی از جوانان لارستانی موفق به ساخت ۲۲ تیزر فرهنگی «ایرانِ‌من» شدند که از سال ۱۳۹۹ در سطح شبکه‌های ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است. به گزارش…

جمعی از جوانان لارستانی موفق به ساخت ۲۲ تیزر فرهنگی «ایرانِ‌من» شدند که از سال ۱۳۹۹ در سطح شبکه‌های ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است.

به گزارش میلاد لارستان، تيزرهاى فرهنگى «ايران من» كه اين روزها از رسانه ملى در حال پخش است به معرفى كشور ايران در سه بخش اصلى اقتصاد، تاريخ و طبيعت پرداخته و توانمندى هاى كشور و مردم را معرفى مي‌كند.

دراين سلسله توليدات فرهنگى ايران من، احسان فرنام و عدنان دلخسته‌‌‌‌‌، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت ریتون فیلم لارستان نيز با ساخت ٢٢ تيزر در سال ٩٩ به سفارش صدا و سيما در قالب تيزرهاى «ايران من» توانسته اند نقش آفرينى كنند .

در این خصوص احسان فرنام در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: «ايران من» با ساخت فضايى كاملا آزاد براى عموم مردم كشور اين امكان را ايجاد كرده تا به راحتى جاذبه ها و توانمندى هاى كشور پهناور ايران به تصوير كشيده شود.

وى با بیان اینکه اين رويداد فرهنگى كه در قالب تصويرسازى از ايران صورت گرفته تلاش مي‌كند آئينه هويت ايرانى و اسلامى باشد و ارزش هاى والاى فرهنگى، تاريخى و تمدنى ايران را پاس بدارد، تصریح کرد: ايران من قرار است كه نشان دهد و بگويد چه رابطه اى بين من به عنوان هر هموطن و ايران وجود دارد.

این هنرمند لارستانی با اشاره به اینکه پیش از این نیز چندین نماهنگ و فیلم کوتاه پخش شده از شبکه های سراسری در کارنامه دارد، تصریح کرد: در سال ٩٩ هنرمندان لارستانی توانسته ٢٢ تيزر ايران من را در مدت سه ماه در شهرهاى هرمز، قشم ، بندرعباس ، یزد، تفت، اصفهان، اهواز، لارستان، منجیل، گیلان، تنکابن، بندر امام، اورامان، شوشتر، پردیس، دزفول، ایذه، گراش، جویم و تهران جهت پخش در رسانه ملى توليد كنند.

فرنام با بیان اینکه ساخت تیزرهای ایران من تا چند ماه آینده نيز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: شايان ذكر است هم اكنون ساخت تيزر نوروز ١٤٠٠ نيز كه به تازگى در لارستان و اوز توليد شده و از رسانه ملى در حال پخش است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین