چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اوز

با دستگیری سارقان در شهرستان اوز ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف وضبط شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فرمانده انتظامی شهرستان اوز گفت:…

با دستگیری سارقان در شهرستان اوز ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف وضبط شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فرمانده انتظامی شهرستان اوز گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود یک سارق را هنگام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

سرهنگ هادی محمدیان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی از این سارق مشخص شد وی با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اوز می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز با بیان اینکه با تلاش مأموران هر دو همدست این سارق نیز طی یک عملیات شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ محمدیان با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی، گفت: شهروندان هنگام پارک موتورسیکلت حتما” از قفل و زنجیر استفاده نمایند تا زمینه سرقت برای افراد سود جو و سارق فراهم نگردد و هرگونه تردد افراد مشکوک در سطح شهر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین