شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پیمایش دره سیاه «جک» نورآباد ممسنی توسط کوهنوردان گروه پردیس لارستان+تصاویر

دره سیاه «جک» نورآباد ممسنی توسط کوهنوردان گروه پردیس لارستان مورد پیمایش قرار گرفت. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، با جادوی طبیعت بی‌همتا و حیرت‌آور زاگرس و صدای…

دره سیاه «جک» نورآباد ممسنی توسط کوهنوردان گروه پردیس لارستان مورد پیمایش قرار گرفت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، با جادوی طبیعت بی‌همتا و حیرت‌آور زاگرس و صدای رودخانه آنا همراه می‌شویم. چشم انداز درختان بلوط پیش رو که خورشید آنها را آارام آرام روشن می‌کند خود را به دره سیاه «جک» می‌رسانیم. جایی که عده ای کمی شانس دیدن ‌آن را دارند.

کارگاه دانش افزایی دره نوری با موضوع نقشه‌برداری دره به مدت ۲ روز زیر نظر استاد سعید تقوی با حضور علمدار شفیعی از دره‌نوردان لارستانی با رعایت پروتوکل های  بهداشتی کرونا برگزار شد.

شفیعی در این زمینه گفت: وقتی قرار است حرفه ای باشید باید دنبال آدمهایی  بگردید که در زمینه مورد نظر شما حرفه ای هستند و از تجارب و راهنمایی هایشان استفاده کنید.

دره سیاه جک در منطقه دشمن زیاری شهرستان نورآباد قرار دارد. دره ای بکر و فنی که می بایست از دو غار آبی که در دل خود جایی داده است عبور کرد.

گروه کوهنوردی پردیس لارستان به صورت تخصصی در زمینه دره نوردی فعالیت می‌کند و دارای سایت اختصاصی دره نوردی در پارک شهر لار است.

در گروه پردیس لارستان  تجهیزات لازم  و کافی در اختیار علاقمندان  به دره نوردی قرار می‌گیرد تا در جهت دیدن مناطق بکر توانمند شودند و از مناظر بی نظیر لذت ببرند.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین