سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

سوت آغاز ساخت ورزشگاه فوتبال ۵ هزار نفری در گراش

با اعلام آمادگی یک خیر، هیات فوتبال گراش به دنبال ساخت یک ورزشگاه پنج هزار نفری است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت برکه،  احسان جوکار رییس هیات…

با اعلام آمادگی یک خیر، هیات فوتبال گراش به دنبال ساخت یک ورزشگاه پنج هزار نفری است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت برکه،  احسان جوکار رییس هیات فوتبال گراش در این خصوص گفت: «از مدت‌ها پیش در حال رایزنی با یکی از خیرین بودیم و وی اخیرا رسما آمادگی خود را برای ساخت یک ورزشگاه مجهز فوتبال پنج هزار نفری در گراش اعلام کرد.»

رئیس هیات فوتبال گراش در مورد مشخصات این طرح گفت: « سرمایه‌گذار ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای ساخت این ورزشگاه در نظر گرفته است و قرار است ورزشگاه به صورت خصوصی و با تمامی امکانات ساخته شود. امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه هر چه سریع‌تر یک زمین مناسبت معرفی و واگذار شود تا بتوانیم کار را به سرعت شروع کنیم.»

وی گفت: «نظر خیر ساخت یک ورزشگاه ۵ هزار نفری با استانداردهای بین‌المللی است که با ساخت آن زیرساخت‌های فوتبالی ما برای برگزاری مسابقات حتی در سطح ملی تکمیل می‌شود و در آینده امیدواریم میزبان رویدادهای مهم فوتبالی باشیم.»

این ورزشگاه ششمین زمین چمن فوتبال گراش خواهد بود.

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین