سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 27

قول تخصیص اعتبار به باشگاه فرهنگیان لارستان

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان کشور روزسیزدهم فروردین با حضور در لار از امکانات ستاد اسکان مستقر در آموزش وپرورش لارستان وتعدادی از مدارس تحت پوشش طرح اسکان و باشگاه فرهنگیان…

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان کشور روزسیزدهم فروردین با حضور در لار از امکانات ستاد اسکان مستقر در آموزش وپرورش لارستان وتعدادی از مدارس تحت پوشش طرح اسکان و باشگاه فرهنگیان بازدید به عمل آورد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش لارستان فرشید سیاری مدیرکل تعاون و رفاه وزارت آموزش وپرورش ودبیرستاد اسکان فرهنگیان کشور که رحیم بیزنی معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش لارستان وکریم زارع معاون برنامه ریزی و پشتیبانی وی را همراهی می کردند، ضمن

تمجید از تلاش اعضای ستاد اسکان لارستان درکسب رتبه سوم استان در اسکان مهمانان نوروزی عنوان داشت:تا روز سیزدهم فروردین بیش از ۱۲ میلیون نفر-روز در اماکن اسکان فرهنگیان در کل کشور اسکان یافته‌اند که استان فارس از نظر کمی رتبه برتر اسکان مسافر را به خود اختصاص داده است.

 وی با بیان اینکه از فرهنگیان با استفاده از سیستم پیام کوتاه نظرخواهی شده است، گفت:  وضعیت اسکان فرهنگیان در مدارس، خانه معلم و مراکز تربیت معلم مطلوب بوده و اغلب فرهنگیان از اسکان راضی بوده‌اند.

 سیاری درباره رتبه‌بندی استان‌ها از نظر آمار اسکان مسافران نوروزی افزود: فارس، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان به ترتیب رتبه یک تا پنج را داشته‌اند.

 دبیر ستاد اسکان فرهنگیان کشور تصریح کرد: در نوروز امسال ۱۸۰ خانه معلم، ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی تربیتی، ۵۰ مرکز تربیت معلم و بیش از ۱۰ هزار مدرسه در کل کشور پذیرای فرهنگیان در نوروز بوده است.

 وی با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از ۲۰ هزار نفر از نیروهای ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش در خدمت مسافران نوروزی بوده است، خاطر نشان کرد: یکی از خدمات ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش در نوروز امسال به کارگیری بیمه‌ای به نام بیمه شناور بوده است.

 وی همچنین با حضور در باشگاه فرهنگیان لارستان پس از استماع گزارش توسط شیخی مدیر باشگاه – جهت توسعه و ساخت سالن جدید پذیرایی و همچنین تجهیز بیشتر مدارس طرح اسکان قول تخصیص اعتبار ویژه ای دادند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین