چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش تعداد نمایندگان یکی از مطالبات جدی مردم است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس گفت: افزایش تعداد نمایندگان یکی از مطالبات جدی مردم اما با این وجود دولت از اجرای آن شانه خالی کرده است. به…

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس گفت: افزایش تعداد نمایندگان یکی از مطالبات جدی مردم اما با این وجود دولت از اجرای آن شانه خالی کرده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت رسول فرخی میکال  با انتقاد از عدم اجرایی شدن افزایش تعداد نمایندگان مجلس گفت: افزایش تعداد نمایندگان یکی از مسائل مهم برای بررسی مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم در مناطق پراکنده جمعیت است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: بر اساس قانون هر ۱۰ سال یکبار باید به تعداد نمایندگان حوزه های انتخابیه افزوده شود اما تاکنون این امر مهم تحقق نیافته است. وی افزود: به دلیل این که برخی از حوزه های انتخابیه شرایط محیطی خاصی دارند و دسترسی به مردم از نظر پراکندگی و طول جغرافیایی مشکل است باید افزایش تعداد نمایندگان اجرائی شود.

فرخی میکال تصریح کرد: به نظر می رسد که دولت بخاطر بار مالی از اجرای طرح افزایش تعداد نمایندگان خودداری کند و این در حالی است که می توان از این طریق دسترسی مردم به نمایندگان را تسهیل کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین