جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از 2 معلم نمونه استانی و 2معلم نمونه شهرستانی در لارستان

در آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی با حضور امام جمعه لارستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاونین وی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش…

در آخرین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی با حضور امام جمعه لارستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاونین وی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و اعضای شورای معاونین، شهردار و روسای شورای اسلامی شهر و شهرستان، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از روسای ادارات از معلمان و معلم یاران نمونه لارستان در سال تحصیلی جاری در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه لارستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان در این مراسم که با توجه به شرایط کرونایی با حداقل مدعوین اجرا شد، اسماعیلی در سخنانی با تقدیر از همکاران فرهنگی خود که در این ایام بسیار سخت کرونایی در راه تعلیم و تربیت تلاشی مضاعف داشته اند تاکیدکرد این عزیزان نه تنها در هیچ شرایطی نگذاشته اند آموزش تعطیل شود، بلکه با ایثار و انفاق مال خود در امرکمک به دانش آموزان بی بضاعت و خرید گوشی و تبلت و تهیه اقلام معیشتی در قالب کمکهای مومنانه همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند.

در این جلسه همچنین امام جمعه و فرماندار لارستان در سخنانی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته معلم به مجاهدان این عرصه معنوی، به جایگاه والای علم و معلم اشاره نمودند و زحمات مضاعف این عزیزان در این ایام را ستودند.

رییس شورای آموزش و پرورش لارستان تاکید کرد: معلمین نمونه استانی و شهرستانی، الگوی عینی خدمت رسانی در جامعه هستند که توانسته اند رضایتمندی نظام آموزشی، خانواده‌ها و دانش‌آموزان را به همراه داشته باشد.

در ابتدای مراسم نیز رفعت حقیقی معاون پشتیبانی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش لارستان در گزارشی برنامه های هفته معلم و روند انتخاب فرهنگیان نمونه استانی و منطقه ای را تشریح نمود.

در پایان نیز از فاطمه زارع و فاطمه محسن پور معلمین نمونه استانی و را‌حله کاظمی و حیدرمروج معلمین نمونه شهرستانی با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. همچنین از تنی چند از معلم یاران نمونه نیز تقدیر شد.

در این مراسم از سوی فرمانداری،شهرداری، شوراهای اسلامی شهر و شهرستان وبخشداری مرکزی نیز از فرهنگیان نمونه تقدیر شد.

عکس:‌فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین