چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نيمه اول مهرماه 1375 – شماره 51 (قابل توجه دارندگان اسلحه غير مجاز)

تمديد مدت عفو عمومي از سوي مقام معظم رهبري وسيله‌اي است براي بيداري دارندگان سلاح غير مجاز كه فرصت طلايي به دست آمده را غنيمت شمرده و با تحويل اسلحه…

تمديد مدت عفو عمومي از سوي مقام معظم رهبري وسيله‌اي است براي بيداري دارندگان سلاح غير مجاز كه فرصت طلايي به دست آمده را غنيمت شمرده و با تحويل اسلحه از نظام مقدس جمهوري اسلامي تأمين دريافت نموده و خويش را در آرامش هميشگي قرار دهند.
داشتن اسلحه غير مجاز كه وسيله‌اي است براي خودبزرگ بيني و تكبر و عاملي است كه احتمال خروج انسان را ازجرگه انسانيت به دنبال دارد و چه بهتر كه انسان با بازگشت به خويش، انسانيت خويش را به تمام معنا بازيابد.
بديهي است در مورد اسلحه‌هاي شكاري كه به عنوان يك تفريح مورد استفاده قرار مي‌گيرد، ضمن وصول از سوي مسئولين انتظامي بر اساس ضوابط موجود به آنان مسترد خواهد شد و شكارچيان مي‌توانند با فراغت بهتر و آسايش خيال به كار خويش ادامه دهند.
براساس اطلاع واصله منطقه لارستان در تحويل اسلحه كمال همكاري را با مسئولين انتظامي نموده است و اين مسأله فقط به خاطر اعتقاد به مباني اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقام عظماي ولايت امر است كه از ديرباز لارستان در تبعيت از ولايت مطلقه فقيه پيشاهنگ بوده و حمايت بي‌دريغ از افكار حضرت آيت‌الله العظمي سيدعبدالحسين لاري درتحقق مشروطه نمونه بارز آن است.
اميد است اين همكاري از سوي اسلحه‌داران كماكان ادامه يابد و بدينوسيله رشد و تعالي فرهنگي خويش را به احسن وجه به منصه ظهور رسانده و موجبات خشنودي امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري را فراهم آورند. انشاا….

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۴:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین