سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 43

دانشگاه پیام نور اوز بین المللی می شود

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور با تقدیر از خیرین اوز از تلاش جهت بین المللی شدن دانشگاه پیام نور اوز خبر داد.

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور با تقدیر از خیرین اوز از تلاش جهت بین المللی شدن دانشگاه پیام نور اوز خبر داد.

 احمد اکبری در آیین بهره برداری از دو طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور مرکز اوز  اظهار کرد:  با توجه به درخواست های مردم و مسئولان منطقه اوز  و ظرفیت های موجود برای بین المللی شدن دانشگاه پیام نور اوز، تلاش می کنیم که دانشجویان خارجی هم بتوانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

به گزارش میلادلارستان  به نقل از ایرنا، وی در بخش دیگری از مطالب خود با تقدیر از فعالیت گسترده خیران در امر توسعه و ساخت بناهای عمرانی در دانشگاه پیام نور اوز، گفت: فعالیت خیران دراین دانشگاه به عنوان موثرترین اقدام به یادگار باقی خواهد ماند و این مرکز علمی مدیون همت والای آنان است. وی ادامه داد: باید تلاش خیران در مرکز اوز به عنوان الگو در سایر دانشگاه های کشور معرفی شود.

اکبری گفت: در هر پروژه دانشگاه پیام نور در استان فارس که خیران به میزان ۵۰ درصد مشارکت مالی داشته باشند، دانشگاه نیز مابقی اعتبار آن را تامین می کند.

در این آیین خوابگاه دانشجویی شماره سه خواهران و سالن سرپوشیده ورزشی شماره دو دانشگاه پیام نور اوز  به بهره برداری رسید. بدین تریتب وسعت زیربناهای آموزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور اوز  به عنوان بزرگترین دانشگاه خیرساز کشور به ۲۶هزار مترمربع افزایش یافت.

ساختمان خوابگاه دانشجویی شماره سه خواهران دانشگاه پیام نور اوز با زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال ساخته شده است. اعتبار ساخت این خوابگاه که ظرفیت اسکان ۲۴۰ دانشجو را دارد را خانواده بانی خیر، مرحوم حاج عبدالرحمن اسفندنیا و مرحومه حاجیه ام کلثوم زمین پیما تامین کرده اند.

سالن سرپوشیده ورزشی شماره دو این دانشگاه نیز به مساحت ۸۰۰ مترمربع با مشارکت شماری از نیکوکاران اوز  و اعتبارات دانشگاه اوز با هزینه هشت میلیارد ریال احداث شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین