شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

آزادی سه زندانی به برکت حضور خدام رضوی در لارستان

  به برکت حضور کاوران زیر سایه خورشید زمینه آزاد سازی سه زندانی جرائم غیر عمد در شهرستان لارستان فراهم آمد. یکی از برنامه‌های محوری کاروان زیر سایه خورشید حضور…

 

به برکت حضور کاوران زیر سایه خورشید زمینه آزاد سازی سه زندانی جرائم غیر عمد در شهرستان لارستان فراهم آمد.

یکی از برنامه‌های محوری کاروان زیر سایه خورشید حضور در زندان‌های سراسر کشور است که روز گذشته در قالب این طرح با عنایت حضرت رضا(ع) و تبرک جستن از پرچم متبرک این امام رئوف و همچنین با همکاری انجمن حمایت از زندانیان، بسیج، کانون نوجوانان و جوانان رضوی شهرستان لارستان و… زمینه آزاد سازی سه زندانی جرائم غیر عمد فراهم آمد.

یکی از این زندانیان جوان ۲۷ ساله‌ای بود که به برکت پرچم متبرک رضوی و حضور خدام ضمن آزادی از زندان، برای نخستین بار زمینه تشرفش به حرم امام رضا(ع) فراهم آمد. همچنین جوان تاره داماد لارستانی به یمن ایام دهه کرامت با رضایت شکات و همکاری خیران به کانون گرم خانواده بازگشت.

در ادامه حضور اعضاء کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان لارستان، فضای پادگان نیروی هوایی آیت الله نجفی لاری در این شهرستان معطر به نسیم رضوی شد، در این مراسم که همزمان با برگزاری مراسم صبحگاه نیروها برگزار شد، پس از قرائت قرآن و صلوات خاصه فرمانده و کارکنان وظیفه نسبت به پرچم متبرک و ساحت امام رضا(ع) ادای احترام کردند.

همچنین از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید، عیادت از بیماران و تقدیر و قدردانی از کادر درمان است که در همین راستا خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع) در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان حضور یافته و ضمن حمل پرچم و تقدیر از زحمات کادر درمان، با بیماران دیدار کردند و شفا و سلامتی را از خداوند متعال و حضرت رضا(ع) خواستار شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین