پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۳۳ محکوم مالی چشم‌انتظار کمک خیرین/آزادی ۵۷ زندانی در لارستان در جشن گلریزان

رئیس اداره زندان لارستان گفت: هم اکنون ۲۵ نفر محکوم مالی و ۸ نفر محکوم مهریه در حال تحمل کیفر هستند که میزان بدهی محکومان مالی ۲۴ میلیارد تومان و…

رئیس اداره زندان لارستان گفت: هم اکنون ۲۵ نفر محکوم مالی و ۸ نفر محکوم مهریه در حال تحمل کیفر هستند که میزان بدهی محکومان مالی ۲۴ میلیارد تومان و بدهی محکومان مهریه ۱۴ میلیارد تومان است که امید است بتوانیم با جمع آوری کمک های مالی، مشکل آنان را حل کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، رئیس اداره زندان لارستان در مراسم جشن گلریزان اوز گفت: در سال پیش خیرین این حوزه افزون بر ۳۴۰ میلیون تومان در جشن گلریزان کمک کرده که نسبت به جمعیت شهرستان این مقدار کمک بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است.

هادی اهالی افزود: از محل کمک های خیرین اوز ۱۲ زندانی آزاد شدند.

وی با اشاره به این که درکل ۵۷ نفر زندانی با ۸۰۶ میلیون تومان آزاد شده اند گفت: با کمک خیرین و ستاد دیه استان در جمع ۵۷ زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس اداره زندان لارستان در پایان اظهار داشت: هم اکنون ۲۵ نفر محکوم مالی و ۸ نفر محکوم مهریه در حال تحمل کیفر هستند که میزان بدهی محکومان مالی ۲۴ میلیارد تومان و بدهی محکومان مهریه ۱۴ میلیارد تومان است که امید است بتوانیم با جمع آوری کمک های مالی، مشکل آنان را حل کنیم.

در پایان آیین از سوی مسئولان اداره کل زندانهای فارس لوح تقدیر به ۹۰ نفر خیرین و کمک کنندگان سال گذشته اهداء شد.

در این مراسم منوچهر محمدی آزاد اهل فیشور که تعهد آزاد سازی ۲۰ زندانی را کرده بود با سرودن و قرائت دلنوشته و اشعار زیبا موجب تشویق حضار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “۳۳ محکوم مالی چشم‌انتظار کمک خیرین/آزادی ۵۷ زندانی در لارستان در جشن گلریزان”

  1. شهروند اوز. وحکایت نام زندان منطقه گفت:

    این زندان در حوزه جغرافیایی شهرستان اوز ودرکنار جاده. دوباره. اوز. گراش قرار گرفته است که مسایل و امکانات آن توسط مسولین شهرستان. اوز تامین میشود وبرای محکومان ۶ حوزه قضایی. لار. گراش. اوز. خنج. لامرد. وجویم تاسیس شده است

  2. جلال گفت:

    واقعا عالی دست مریزاد سرکار خانم فاطمه گل حقیقت و جناب آقای منوچهر محمدی آزاد دو شخصیت محبوب فرهنگی و خیر منطقه جنوب ایران عزیزمان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین