سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

در منطقه لارستان باید یک کار جهشی جهت توسعه صورت گیرد

نماينده عالي دولت در فارس همكاري دولت و بخش خصوصي را يكي از بهترين راه هاي تسهيل در مسير اشتغال زايي دانست و گفت : امروز ايجاد اشتغال بزرگترين عبادت…

نماينده عالي دولت در فارس همكاري دولت و بخش خصوصي را يكي از بهترين راه هاي تسهيل در مسير اشتغال زايي دانست و گفت : امروز ايجاد اشتغال بزرگترين عبادت است. سيد محمد احمدي در شوراي اداري  لارستان ضمن تشريح برنامه هاي دولت تدبير و اميد در حوزه توليد، صنعت ، اقتصاد و اشتغال اظهار داشت : اشتغال زایی یكی از مشكلات فرا روی هر جامعه است و از آنجا كه بیكاری معضلات عظیم اقتصادی

و اجتماعی به همراه دارد، بنا براين توجه به رفع این مشكل در راس برنامه های اقتصادی دولت قراردارد. وي ادامه داد : اولویت برنامه های حمایتی بايد در جهت كمك به  آن دسته از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی باشد كه نیل به این هدف را در كوتاه ترین زمان و كمترین هزینه میسر سازد..

رييس شوراي برنامه ريزي استان فارس ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری و وظایف مدیران استان دانست، تصريح كرد : تمام فکر و ذهن مسوولان باید برای اشتغالزایی و حل مشکلات بیکاری باشد و در این زمینه تمامی عوامل موثر و همچنین توجه به کارآفرینی و ایده‌های جوانان نيز به‌کار گرفته شوند. احمدي عنوان كرد : باید بسترهای لازم در استان به‌منظور سوق دادن و گرایش جوانان به سمت خلاقیت و کار فراهم شود و با جدیت از فکرهای خلاق، مبتکر و ایده پرداز که زمینه مناسبی برای اشتغالزایی است، حمایت و پشتیبانی شود.

استاندار فارس  افزود : همه باید با همکاری و هماهنگی کامل در جهت ایجاد اشتغال در استان حرکت کنیم و از اقدامات مناسبی که در حل مشکل بیکاری موثر است، حمایت کنیم، زیرا با حل مشکل بیکاری بسیاری از مشکلات اجتماعی نیز حل خواهد شد. وي در بخش ديگري از سخنان خود به سرمايه هاي موجود در منطقه لارستان اشاره و بيان كرد : در منطقه لارستان باید یک کار جهشی جهت توسعه و پیشرفت ، صنعت و اشتغال صورت گیرد و همه با جدیت و تلاش باید منویات مقام معظم رهبری در راستاي تحقق اقتصاد و فرهنگ ممتاز با عزم ملي و روحيه جهادي را در استان اجرایی کنند.

رييس شوراي توسعه و برنامه ريزي استان فارس افزود : خوشبختانه ظرفیت مناسبی در استان و شهرستان هاي لارستان ، خنج و گراش برای حمایت از فکرهای مبتکر و تبدیل ایده‌ها به تجاری‌سازی و توليد وجود دارد و دولت نيز با فراهم آوردن زير ساخت ها  از این ظرفيت ها و سرمايه ها با جدیت حمایت مي كند. احمدي گفت : یکی از راه‌های عزت ملی توجه به تولید ملی است و حمایت از تولید ملی نخستین حرکت در راه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

بخ گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وي با بیان اینکه برای حمایت از تولید داخلی نیازمند تغییر فرهنگ هستیم،تصريح كرد : نباید کوچکترين كالاها  از خارج وارد کشور شوند و باید شعار مصرف کالای داخلی را شروع و بر آن پا فشاری کنیم. رييس شوراي برنامه ريزي استان فارس با تأکید بر اینکه کار آفرینی در کشور باید به یک نهضت بزرگ تبدیل شود، ابراز کرد: ایجاد کار و اشتغال داخلي سبب می‌شود کشور از آسیب‌های داخلی وخارجی مصون بماند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین