دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

با ابلاغ وزیر کشور،شهرداری جویم به درجه ۵ ارتقا یافت

شهردار جویم گفت: با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری از ۴ به ۵ ارتقا یافت. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، حسین نجفی زاده از  ارتقای درجه…

شهردار جویم گفت: با ابلاغ وزیر کشور درجه شهرداری از ۴ به ۵ ارتقا یافت.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، حسین نجفی زاده از  ارتقای درجه شهرداری که یکی از اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری است خبر داد.

وی افزود: در ماه های پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر با پیگیری‌های صورت گرفته،توجه به عملکرد و تفریغ بودجه ۳ساله (۹۷-۹۸-۹۹) و شاخص های مورد نظر با تایید استانداری وسازمان شهرداریهای کشور درجه این شهرداری ارتقا یافت.

اوی ضمن تبریک این موفقیت به شهروندان تصریح کرد: بی تردید، این اقدام حاصل تلاش مجموعه شهرداری،همکاران اداری-خدماتی، همراهی اعضاء شورای اسلامی شهر و به ویژه شهروندان فهیم  که در تمامی امور عمرانی-خدماتی با شهرداری همکاری داشته اند، می باشد.

نجفی زاده در پایان از همکاری حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مجموعه استانداری  و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در خصوص این اقدام تقدیر وتشکر کرد وگفت: امیدواریم در جهت پیشرفت عمرانی و خدماتی شهر،همکاری مجموعه شهرداری،شورای اسلامی شهر و شهروندان همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد شهری آباد و زیبا باشیم.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین