چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رشد 65 درصدی اعتبارات اختصاص یافته به لارستان/مدیران در جذب منابع پیگیری کنند

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، ۳ در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، ۳ در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)، ۶۳ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان به لارستان اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلسه کمیته برنامه ­­ریزی شهرستان به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و جمعی از دستگاه ­های اجرایی عضوکمیته برنامه ریزی شهرستان، در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان سرجمع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، ۳ در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)، در سال ۱۴۰۰ برای شهرستان لارستان را ۶۳ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم،  ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم اعتبارات تملک دارایی های استانی، ۱۹ میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان سهم اعتبارات ۳ در صد نفت و گاز و ۳۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان سهم قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)به این شهرستان اختصاص‌ یافته است.

جلیل حسنی با تاکید بر گستردگی شهرستان، جمعیت زیاد و با وجود ۵ بخش، ۸ شهر و بیش از ۱۵۰ روستا و وضعیت آب و هوایی، خواستار توجه بیشتر در خصوص افزایش اعتبارات شد و تصریح کرد: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، این اعتبارات درموضوعاتی همچون اتمام پروژه­های نیمه تمام شهرستان به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت، توزیع می گردد.

وی اولویت اول اعتبارات شهرستان را به ترتیب در بحث راه، آب، کشاورزی، بهداشت و درمان، توسعه و خدمات  شهری، روستایی و عشایری و فرهنگ و هنر اعلام کرد و افزود: بر این اساس بالغ بر ۶۰ در صد اعتبارات امسال به این موضوعات اختصاص داده شده است.

نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه با بیان اینکه اعتبارات امسال نسبت به سال قبل، ۶۵ در صد افزایش یافته است؛ اضافه کرد: این اعتبارات در سر فصل های امور عمومی، برق، طرح هادی روستایی، پوشش فرستنده ­های رادیویی و تلویزیونی،آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دین و مذهب، آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، میراث فرهنگی، ورزش وتفریحات،کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، دفاعی و امنیتی ، امور عشایر، بنیاد شهید، بحران، بهزیستی، انرژی، صنعت و معدن و غیره هزینه می شود.

حسنی  یادآور شد: این اعتبارات برای اجرای ۱۷۴ طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی، خدماتی و غیره در شهرستان لارستان تعریف شده است.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیریت بهینه، جلوگیری از فرسایشی شدن اقدامات و نظارت مستمر از الزامات روسای ادارات در جذب اعتبارات شهرستان است؛ تصریح کرد: هنر مدیران شهرستان در این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود موجود داشته باشند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام، در کنار سایر الزامات قانونی از اولویت های توزیع اعتبارات است؛ خطاب به مسئولین شهرستان گفت: جذب اعتبارات و استفاده از منابع استانی را مدیران شهرستان بطور جد و مستمر پیگیری نمایند.

در ادامه این جلسه احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان هم گفت: اعتبارات در قالب الزامات خاص و پیشنهادی شورای توسعه و برنامه ریزی استان توزیع گردیده است.

وی در پایان پروژه های مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان لارستان از محل اعتبارات یاد شده را قرائت کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رشد 65 درصدی اعتبارات اختصاص یافته به لارستان/مدیران در جذب منابع پیگیری کنند”

  1. بیرمی گفت:

    راهدار خانه چه تفاوتی با اداره راه وشهرسازی. دارد

  2. بیرمی گفت:

    راهدار خانه چه تفاوتی با اداره راه وشهرسازی. دارد کسانیکه اطلاع دارند توضیح بفرمایند. ممنون

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین