جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ضبط موتور سیکلت قاچاق در لارستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط یک دستگاه موتور سیکلت ۶۰۰ سی سی خارجی قاچاق در شهرستان لارستان خبر داد و گفت: متهمان دو میلیارد و…

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط یک دستگاه موتور سیکلت ۶۰۰ سی سی خارجی قاچاق در شهرستان لارستان خبر داد و گفت: متهمان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی جریمه شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سالاری گفت: با کشف یک دستگاه موتور سیکلت ۶۰۰ سی سی خارجی در شهرستان لارستان، دو نفر در این رابطه بازداشت و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع تشکیل شد.

او از ارجاع پرونده متشکله به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان خبر داد و افزود: متهمان پرونده طی باجویی‌های اولیه صراحتا اعتراف کردند که موتور سیکلت مکشوفه را از قطر خریداری و به‌طور قاچاق وارد کشور کرده اند که در حال تردد در سطح شهر توسط ماموران بازداشت شده اند.

سالاری با اشاره به استعلام از گمرک و تعیین ارزش موتور سکیلت اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط موتور سیکلت مکشوفه به نفع دولت و جریمه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهمان صادر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین