دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

صدرنشینی استقلال لارستان در لیگ برتر فوتبال استان فارس

تیم استقلال لارستان توانست با برتری برابر حریف خود تا پایان مسابقات هفته دوم بر جایگاه نخست جدول تکیه بزند. به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم رقابت‌های فوتبال برتر مردان…

تیم استقلال لارستان توانست با برتری برابر حریف خود تا پایان مسابقات هفته دوم بر جایگاه نخست جدول تکیه بزند.

به گزارش میلاد لارستان، هفته دوم رقابت‌های فوتبال برتر مردان استان فارس در شهرستان‌های مختلف برگزار و نتایج آن اعلام شد.

در مسابقات این هفته تیم های استقلال لارستان، کیان پارس مرودشت،ایلدرم فراشبند، لیدوما نور آباد، هلال احمر گراش و شاهین پارسه کازرون برابر حریفان خود پیروز شدند.

در بازی‌های این هفته، تیم استقلال لطیفی لارستان با نتیجه ۲ بر یک از سد پادنا میمند گذشت،  کیان پارس مرودشت،یک بر صفر برابر بنتو حسام مهُر پیروز شد و  ایلدرم فراشبند ۲ بر صفر آبی پوشان شیراز را مغلوب کرد.

همچنین تیم لیدوما نورآباد ۲ بر یک آژمان درفش شیراز را شکست داد، هلال احمر گراش با همین نتیجه انبوه سازان آفتاب شیراز را مغلوب کرد و شاهین پارسه کازرون  هم ۲بر صفر از سد میلانو میمند گذشت.

در پایان هفته دوم در گروه یک تیم های استقلال لارستان و کیان پارس مرودشت با ۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و در گروه دوم هم لیدوما نورآباد با چهارامتیاز و پدیده ستارگان آباده با سه امتیاز در مکان اول و دوم جای دارند.

در رقابت های فوتبال برتر مردان فارس ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و از هر گروه در پایان ۲تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین