شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان نیازمند برخورداری از یک تیم در سطح یک فوتبال کشور است

رییس هیأت فوتبال لارستان از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان لارستان در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی‌زاده در نشست خبری با…

رییس هیأت فوتبال لارستان از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان لارستان در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه با کمک خیرین کارهای بزرگی در حوزه فوتبال و فوتسال لارستان انجام شده است اظهار داشت با همکاری خیرین ورزشگاه تختی شهر لار به مخروبه‌ای تبدیل شده بود در بخش‌های مختلف از جمله تعویض چمن، ساخت رختکن، بهسازی ساختمان اداری، ایجاد سالن کنفرانس، ایجاد بخش VIP و غیره بهسازی شده است که این مهم مورد تحسین مسیولین و ورزشکاران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه لیگ فوتبال بزرگسالان لارستان نکوداشت سیروس بیگلربیگی که با حضور ۱۳ تیم با استفاده از فناوری VAR پس از برگزاری ۴۲ بازی به مرحله پایانی رسیده است، افزود: قرار است بازی فینال بین تیم‌های خور و سایپا استوار برگزار و سپس مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات در روز یکشنبه هفته آتی به شکل باشکوه و آبرومندانه‌ای برگزار شود.

رییس هیأت فوتبال لارستان با ابراز خرسندی از میزبانی شایسته لارستان از مسابقه بین‌المللی تیم‌های ملی ایران و روسیه، این مهم را یک اتفاق بی‌نظیر دانست که با پیگیری فرماندار لارستان و همکاری وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون وعده‌هایی که از سوی فدراسیون فوتبال درباره کمک‌های مالی برای این بازی مطرح شده بود، محقق نشده است‌.

لارستان نیازمند برخورداری از سطح یک فوتبال کشور است

در ادامه این نشست، مجید آبنوس مسوول کمیته لیگ لارستان در جام رمضان هم در سخنانی برگزاری مسابقات جام رمضان سال جاری در قالب سوپر جام و لیگ لارستان را اقدامی منحصربفرد برشمرد و اظهار کرد: برگزاری این دو رویداد مهم بسیار هزینه بردار است و برای رونق ورزش و دلگرمی برگزارکنندگان نیاز به حمایت تماشاچیان و خرید بلیت است.

وی خواستار حمایت جدی دکتر علاءالدین بروجردی منتخب جدید مردم لارستان از فوتبال و فوتسال شد و با ابراز تأسف از اینکه لارستان در سطح استان و کشور با وجود برخورداری از امکانات و بازیکنان با استعداد تیم ندارد، افزود: متأسفانه نداشتن تیم در سطح بالای فوتبال و فوتسال کشور منجر به بی انگیزگی بازیکنان شده است.

آبنوس با بیان اینکه فوتبال به یک صنعت تبدیل شده است و می‌تواند بازدهی اقتصادی برای سرمایه‌گذار بدنبال داشته باشد، خاطر نشان کرد: از خیرین، صنعتگران و سرمایه‌داران درخواست می‌کنیم برای حمایت پایدار و مستمر از یک تیم در راستای حضور در سطح یک فوتبال یا فوتسال کشور که یک آرزوی دیرینه جوانان است و از طرفی بستری برای معرفی لارستان است، ورود کنند.

وی از شرکت ۱۰ تیم از باشگاه‌های لارستان در قالب لیگ جام رمضان خبر داد و یادآور شد: این دوره از مسابقات ویژه بازیکنان بومی با هدف جذب تماشاگر و حمایت از بازیکنان بومی لارستان برگزار می‌شود‌.

این کارشناس فوتبال با اذعان به اینکه این رقابت‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان و همزمان با سوپر جام برگزار می‌شود، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با هدف تکریم پیشکسوتان، بازی افتتاحیه جام رمضان بین دو تیم پیشکسوتان برگزار شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین