پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه موقت لارستان در راهپیمایی 22 بهمن

یکی از برکات انقلاب اسلامی خودباوری علمی در بین جوانان این مرزوبوم است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان ضمن اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب ما خودباوری علمی در بین جوانان این مرزوبوم است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به جوانان هویت، نشاط معنوی و فراهم کردن زمینه تحصیل و پیشرفت داد.

امام جمعه موقت لارستان ضمن اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب ما خودباوری علمی در بین جوانان این مرزوبوم است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به جوانان هویت، نشاط معنوی و فراهم کردن زمینه تحصیل و پیشرفت داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در جمع باشکوه مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه لارستان در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضمن تبریک این ایام و تمجید از حضور چشمگیر مردم، اظهار داشت: باید با تقویت پایه های انقلاب، آرمان های ترسیم شده برای انقلاب که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی است، با موفقیت به سرانجام برسانیم.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه انقلاب ما، طنین انداز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، افزود: دشمن در جنگ نرم در تلاش است به هر شکلی که شده این شعار بزرگ را با از ملت ما بگیرد.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه حضور شکوهمند ملت در عرصه های بزرگ ملی و مذهبی، محال را ممکن می سازد، تصریح کرد: امام راحل(ره) توانست با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی که شرق و غرب حامی آن بودند، به زمین زد.

وی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت کشورمان در تمامی زمینه های وابسته به بیگانگان بود، خاطر نشان کرد: همه برکات انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نتیجه حضور و استقامت مردم غیور ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه رژیم پهلوی استمرار وجود خود را در وابستگی به بیگانگان می دانست، گفت: در تمامی عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره کشور ایران در حکومت پهلوی وابسته مطلق بود.

این کارشناس حوزه و دانشگاه با ابراز تأسف از اینکه در حکومت گذشته وابستگی بی حد به بیگانگان و عدم اعتماد به مردم در میان سردمداران حکومت موج می زد، افزود: نوکری برای اجانب، جز ذلت هیچ چیزی ندارد.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب ما خودباوری علمی در بین جوانان این مرزوبوم است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به جوانان هویت، نشاط معنوی و فراهم کردن زمینه تحصیل و پیشرفت داد.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: در انقلاب اسلامی ایران به همه دنیا ثابت شد که ملت ایران می تواند روی پای خود بایستد و با اراده قوی و مقاومت، ناممکن را ممکن سازد و زمینه عزت اسلام را دنیا فراهم کنند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره آماری به دستاوردها و رفع عقب ماندگی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در زمینه راه، گاز، توسعه تلفن و اینترنت، دارویی، پرتاب ماهواره به فضا، نظامی، هسته ای، نانو، سدسازی، لیزر، سلول های بنیادی و دهها پیشرفت دیگر در کشور رخ داده است.

وی گفت: احیاء نام اسلامی محمدی(ص)، منزوی کردن اسلام آمریکایی، شکستن ابهت ابر قدرت ها، دفاع از مستضعفین، بیداری اسلامی و غیره بخش هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت لارستان در پایان با دعوت از مردم برای حضوری پررنگ در پای صندوق های رأی در هفتم اسفندماه سال جاری دعوت کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین