پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نيمه دوم دي ماه 1375 – شماره 57 (پنجمين سال ولادت ميلاد)

ديماه هر سال نشريه ميلاد يك سال از عمر خويش را پشت سر مي‌گذارد و اكنون وارد پنجمين سال ولادت خود مي‌شود. ولادت امسال مقارن با ماه ضيافت الهي و…

ديماه هر سال نشريه ميلاد يك سال از عمر خويش را پشت سر مي‌گذارد و اكنون وارد پنجمين سال ولادت خود مي‌شود. ولادت امسال مقارن با ماه ضيافت الهي و ايام پربركت رمضان است كه تبريكي مضاعف طلب مي‌كند. پنج سال كار مطبوعاتي با كمترين امكانات و حداقل نيروي فعال در سال گذشته توانسته فاصله زمان انتشار را به ۱۵ روز يك بار تقليل دهد و تنها افتخارش اين است كه در خدمت همشهريان عزيز بوده و در حد امكاناتش  به تنوير افكار عمومي پرداخته است. اين سخن به معني بي‌عيب بودن نشريه نيست و خود معترفيم كه كمبودهايمان بي‌شمار است و در همين جا از همه برادران و خواهران صاحب نظر تقاضا داريم كه قلم به دست گرفته و با علم و اطلاعي كه دارند در غناي هرچه بيشتر اين نشريه ما را ياري كنند و بدانند كه دست اندركاران از قلم زنان متعهد و آگاه و متدين و دلسوز كمال استقبال را خواهند كرد. هدف ما اعتلاي فرهنگ اسلامي ، انساني منطقه، دادن آگاهي سياسي اجتماعي به نسل گذشته و حال، پرورش افكار و رشد انسانهاست.
در همين جا لازم است از همشهريان عزيز لاري و لارستاني اعم از آنهايي كه در موطن خويش زندگي مي‌كنند يا كساني كه در نقاط مختلف كشور اعم از استان هرمزگان، شيراز، امارات و جزاير و بنادر خليج هميشه جاويد فارس سكونت دارند تقاضا نماييم با تهيه و اشتراك نشريه از گزارش‌ها و اخبار منطقه مطلع شده و ما را در  پيشبرد كار ياري دهند و وسيله تشويق و ترغيب دست اندركاراني كه بدون چشم‌داشت مادي به كار نگارش مشغولند فراهم سازند.
در اينجا لازم است كه انتقاد بعضي همشهريان پيرامون گراني قيمت نشريه را بازگو كرده و به اطلاع عزيزان برسانيم كه هر شماره نشريه كه به مبلغ ۵۰۰ ريال تمام مي‌شود و اگر آگهي‌ها و گزارش‌هاي ويژه همشهريان نباشد امكان تداوم كار براي نشريه ميسر نخواهد بود. همشهريان عزيز، نشريه محلي با تيراژ كم را با روزنامه همشهري با تيراژ متجاوز از ۳۰۰۰۰۰ شماره مقايسه نفرمايند.
به طور مسلم تداوم كار با همكاري همه جانبه معنوي و مادي همشهريان عزيز و علاقه‌مندان محترم ميسر است. با تحقق ابعاد مختلف مساعدت، نشريه شما بهتر مي‌تواند در تنوير افكار عمومي و توجه دادن نيازهاي جامعه به مسئولين گام بردارد و روز به روز خود را در خدمتگزاري مهياتر نمايد.
به اميد موفقيت بيشتر در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و تحقق انديشه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین