سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص یک دستگاه خودروی کفساز پیشرفته  به فرودگاه بین المللی لارستان

مدیرکل فرودگاه لارستان از اختصاص یک دستگاه خودروی کفساز پیشرفته  به فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان خبر داد. امین الله صولتی اظهار داشت: با توجه به ارتقای…

مدیرکل فرودگاه لارستان از اختصاص یک دستگاه خودروی کفساز پیشرفته  به فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان خبر داد.

امین الله صولتی اظهار داشت: با توجه به ارتقای ضریب ایمنی پروازها و نقش تجهیزات پیشرفته در عملیات های امداد و نجات ، با مساعدت و همکاری اداره کل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یک دستگاه خودر‌وی کفساز ولوو FM460 به فرودگاه آیت اللهی لارستان تحویل داده شد.

وی افزود: این خودرو از محل اعتبارات ستادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران  به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد تومان خریداری شده است.

مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: این خودروی تمام‌اتوماتیک با توان ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰۰ نیوتن متر و داشتن سیستم ترمز و موتور پیشرفته ،  عملیات امداد و نجات را به کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به قابلیت پاشش مواد خاموش‌کننده در حین حرکت و در حالت توقف با بهره‌گیری از دو مانیتور آتشنشانی نصب‌شده بر سقف و سپر جلو اشاره نمود . همچنین ظرفیت این خودرو ۱۱۰۰۰ لیتر آب و ۱۰۰۰ لیتر فوم است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین