پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح پروژه طرح بهسازی روستای شرفویه لارستان

همزمان با هفته دولت؛ پروژه آسفالت ۲۷۰۰ مترمربع روستای شرفویه از توابع بخش بنارویه لارستان با حضور مهندس امیر برومند مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در معیت جلیل حسنی…

همزمان با هفته دولت؛ پروژه آسفالت ۲۷۰۰ مترمربع روستای شرفویه از توابع بخش بنارویه لارستان با حضور مهندس امیر برومند مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در معیت جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۱۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و ۷۲۷ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.

در حاشیه این مراسم، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در روستای شرفویه و همچنین شهر و روستاهای بخش بنارویه ارائه داد و اظهار داشت: این بنیاد در روستای مزبور تاکنون ۳۳۷ قطعه زمین مسکونی و ۱۳ قطعه تجاری به متقاضیان واجد شرایط واگذار نموده است و مقرر است در آینده نزدیک ۹۰ قطعه زمین دیگر نیز به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

به گفته مدیر بنیاد مسکن لارستان تعداد ۴۱۶ جلد سند روستایی و اجرای طرح های لبه گذاری و زیرسازی و آسفالت نیز بخشی از فعالیت های بنیاد مسکن در روستای شرفویه است.

شایان ذکر است که روستای شرفویه از بخش بنارویه لارستان جمعا دارای ۲۳۴۵ نفر جمعیت است که در فاصله ۷۷ کیلومتری از شهر لار قرار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین