یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نيمه اول خردادماه 1376 – شماره 66 (بعد از انتخابات)

در‌آخرين ماه بهار سال ۷۶ ملت غيور، هوشمند، آگاه و شجاع ايران اسلامي يكي ديگر از آزمايش‌هاي مهم الهي را با موفقيت سپري نمود و در هفتمين دوره رياست جمهوري…

در‌آخرين ماه بهار سال ۷۶ ملت غيور، هوشمند، آگاه و شجاع ايران اسلامي يكي ديگر از آزمايش‌هاي مهم الهي را با موفقيت سپري نمود و در هفتمين دوره رياست جمهوري پنجمين رئيس جمهور خود رابا اكثريت متجاوز از بيست ميليون رأي برگزيد.
ملت قهرمان‌پرور ايران اسلامي كه امام راحل، او را ارتش بيست ميليوني ناميد به رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ۳۰۰۰۰۰۰۰ رأي داد و صداي استكبار را در نطفه خفه نمود. بر اين ملت عظيم‌الشأن و رهبر معظم و فرزانه آن كه با درايت و هوشياري و كارداني استكبار را به خاك مذلت نشاندند درود مي‌فرستيم و بر كليه مسئولين وزارت كشور، شوراي نگهبان، نيروهاي انتظامي و بسيج مردمي و… كه در تحقق اين مهم خدمت كرده و از جان و دل مايه گذاشتند دست مريزاد گفته و از خداوند براي همه دست‌اندركاران موفقيت و كاميابي و سربلندي را مسئلت مي‌نماييم. اين پيروزي را به امام زمان، رهبر معظم انقلاب و ملت قهرمان‌پرور ايران اسلامي و رئيس جمهوري منتخب تبريك عرض مي‌نماييم.
در اين ميان نكاتي بايد يادآوري نمود تا همگان را به كار آيد.
۱-رياست جمهور منتخب جناب آقاي حجت‌الاسلام سيدمحمد خاتمي در بيانات خويش به اين نكته اشاره فرمودند كه از همه اقشار براي پيشبرد اهداف مقدس جمهوري اسلامي استفاده خواهند كرد و به عبارت امروز فراجناحي عمل خواهند كرد و حق هم همين است زيرا اين انقلاب به وسيله همه متدينين و معتقدين به اسلام به ثمر رسيده و همه بايد در تكامل و گسترش آن سهيم باشند. هركس كه به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مباني آن معتقد بوده و علم و اطلاع كافي در مديريت و تدبير داشته و خواهان خدمت به مسلمين باشد و تاكنون نيز خدمتگزاري او اثبات شده است بايد از او بهره‌مند شد. هر كس به هر نحوي خواهان مطرح كردن خود و نفي ديگران است و براي رسيدن به مقاصد، ارزش‌هاي نظام مقدس اسلامي را با خود يدك مي‌كشد و هدفش خدمت به اسلام و مسلمين نيست در هر لباسي كه باشد بايد اصلاح شود و خود را حقيقتاً خدمتگزار اسلام و مسلمين نمايد در غير اين صورت كنار رود و صحنه را به شايستگان تحويل دهد. به طور قطع در اين مسأله مشاوره با مقام معظم رهبري و سردار سازندگي و متفكرين جامعه راهگشاي كارها خواهد بود.
۲-در جريان انتخابات از بعضي اشخاص كه انتظار هم نمي‌رفت قضايايي سرزد كه عامل يأس در جوانان و بي‌اعتنايي در ديگران شد. چه خوب است اينان به خود آيند و با خداي خويش خلوت كنند و رشته انانيت را بگسلند و به حق تعالي بپيوندند و در پي تدارك برآيند.
۳- يكي از مسائلي كه همه مسئولين اعم از دولتي يا غير دولتي بايد براي آن احترام فوق‌العاده قائل شوند و خود را موظف به انجام آن نموده، اجازه كوچكترين انحراف از آن ندهند، عمل به قانون است جامعه مترقي و پيشرفته جامعه قانونمند و قانون‌دان است.
امام راحل (ره) اين نكته را در جاي جاي زندگي خويش به ما تعليم فرمودند. مي‌گويند: در پاريس در بيرون از كشتارگاه گوسفندي را براي امام ذبح كردند پس از اطلاع فرمودند قانون اينجا كشتار در غير كشتارگاه ممنوع نموده چون شما موافق قانون اينجا عمل نكرده‌ايد من نمي‌خورم.
چرا بعضي به هر عنوان به خود اجازه مي‌دهند قوانين نظام اسلامي خدشه‌دار شود.
اين از جمله نكاتي است كه بايد در همه موارد به آن عمل شود و قانون و ضوابط جاي افراد و روابط بگيرد. قدرت با قانون باشد نه با چيز ديگر.
به اميد پيروزي و موفقيت و سربلندي هرچه بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي و سلامتي  و سعادت كليه خدمتگزاران آن نظام.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین