پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کانون زبان ایران در لارستان 600 زبان آموز دارد، با ارائه خدمات آنلاین تمام مردم منطقه می توانند در کلاس ها شرکت نمایند

یکی از مراکز علمی فرهنگی لارستان که در ترویج و گسترش آموزش زبان های خارجی نقش ایفا می کند، کانون زبان ایران است. این مرکز آموزشی زیر نظر کانون پرورش…

یکی از مراکز علمی فرهنگی لارستان که در ترویج و گسترش آموزش زبان های خارجی نقش ایفا می کند، کانون زبان ایران است. این مرکز آموزشی زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت پرداخته و در حال حاضر در ۳۱ استان و ۱۰۰ شهر با حدود ۲۲۰ مرکز فعال به ارائه خدمات آموزشی به ۹ زبان زنده دنیا به علاقه مندان   است .

کانون زبان ایران در استان فارس ۳۱ شعبه فعال دارد و بین دیگر استان های کشور همواره پیشگام و موفق در ارائه دورهای آموزشی زبان های خارجی بوده است. کانون زبان شعبه لارستان در سال ۱۳۸۹ راه اندازی و فعالیت خود را  در دو بخش نوجوان و بزرگسال اغاز نمود و در ترم تابستان ۱۴۰۰  با توجه به استقبال مردم این شهرستان بخش کودکان نیز در این مرکز راه اندازی شده است.

فردنیان مسئول این مرکز در لارستان در گفتگو با میلاد لارستان در این زمینه با اشاره به  فراگیری بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری مجموعه بیان می دارد: با توجه به نیاز جامعه به آموزش و یادگیری زبان های خارجی ارائه خدمات غیر حضوری را در اولویت  دستور کار خود قرار داده ایم.

وی می گوید:  ایجاد بستر مناسب و زیر ساخت های لازم جهت ارائه خدمات آنلاین و ارایه پشتیبانی آنلاین در سطح کشوری و درون استانی  به صورت فول تایم،  راه اندازی سریع بستر اطلاع رسانی مجازی و نهایتا آموزش  کار با سامانه  آنلاین کانون زبان ایران در قالب فیلم های آموزشی از جمله این اقدامات می باشد.

مسئول کانون زبان لارستان با بیان اینکه   امروزکانون زبان ایران استان فارس به ارائه  خدمات آموزشی به بیش از ۳۰۰۰۰ زبان آموز فعال در کل استان و بالغ بر ۶۰۰ زبان آموز فعال در لارستان می پردازد اظهار داشت: با توجه به ارائه خدمات  آنلاین امکان استفاده از  این فضای آموزشی  برای کلیه  علاقه مندان و متقاضیان در سراسر نقاط شهرستان و حتی روستاهای مطقه  فراهم بوده و علاقه مندان می توانند طی ارتباط با شعبه لارستان اقدام به ثبت نام  و استفاده از کلاس های آنلاین نمایند

فردنیان گفت: دوره های آموزشی مذکور در کلیه  رده های سنی  کودک و نوجوان و بزرگسال  در هر دو جنسیت  آقایان و بانوان  از سن هفت سالگی  و کلاس اول ابتدایی  تا سنین بالاتر بوده و در صورت درخواست متقاضیان پس از تعیین سطح و مصاحبه تلفنی امکان حضور در کلاسها فراهم خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه محل کانون زبان ایران شعبه لارستان در شهرجدید، چهل متری دوم، هنرستان شهید فروتن بوده  و علاقه مندان از طریق تلفن تماس  ۵۲۲۵۱۲۹۳   و پیام رسان واتساپ: ۰۹۳۶۳۴۳۱۰۱۶  و یا دنبال نمودن پیج کانون زبان در اینستاگرام   به آدرس     ililarestan  می توانند اطلاعات دقیق تری از نحوه و زمان برگزاری کلاسها کسب نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین