پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

مدارس استان فارس در نیمه اول سال تحصیلی غیرحضوری می‌شود

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مرحله اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ غیرحضوری است و در صورت فراهم‌سازی بسترهای مناسب نیمه دوم تحصیل را برای…

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مرحله اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ غیرحضوری است و در صورت فراهم‌سازی بسترهای مناسب نیمه دوم تحصیل را برای دانش‌آموزان حضوری می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، محسن کلاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تشریح اینکه واکسیناسیون آموزگاران از ابتدای مردادماه آغاز شده است، اظهار داشت: پیش‌بینی‌شده تا پایان شهریور تمامی فرهنگیان دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند تا بتوانند سال تحصیلی را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه در صورت نداشتن کارت واکسن اجازه فعالیت در مدارس به آموزگاران داده نمی‌شود، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مرحله اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ غیرحضوری است و در صورت فراهم‌سازی بسترهای مناسب نیمه دوم تحصیل را برای دانش‌آموزان حضوری می‌شود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش فارس افزود: غیرحضوری بودن مدارس آسیب‌های متعددی به آموزش‌وپرورش  و دانش‌آموزان وارد کرده بنابراین سیاست وزارت آموزش‌وپرورش برای سال جدید بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری در صورت مهیا بودن شرایط  جامعه است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین