یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
دبیر مجمع ادارات فرهنگ و ارشاد جنوب فارس مطرح کرد

اختتامیه جشنواره مطبوعات فارس به ۱۴ اسفند موکول شد

میلاد لارستان: دبیر مجمع ادارات فرهنگ و ارشاد جنوب فارس گفت: آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات فارس به ۱۴ اسفند موکول شده است.

دبیر مجمع ادارات فرهنگ و ارشاد جنوب فارس گفت: آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات فارس به ۱۴ اسفند موکول شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ سیدعلی اصغر رفعت حقیقی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه دائمی جشنواره مطبوعات فارس ارسال شده، اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات فارس به دلیل پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین برنامه ریزی برای حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سی ام بهمن ماه سال جاری به ۱۴ اسفند موکول شد.

وی عنوان کرد: این آیین از نظر محتوا و استقبال شرکت کنندگان در نوع خود یکی از نمونه ترین جشنواره های مطبوعات به شمار می آید و به همین دلیل مرحله داوری جشنواره تحت نظارت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

دبیر مجمع ادارات فرهنگ و ارشاد جنوب فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات لارستان در هفته آینده خبر داد و افزود: اقدامات لازم جهت صدور کارت عضویت از سوی خانه مطبوعات فارس صورت پذیرفته و بر این اساس تنها افرادی که تا موعد مقرر اقدام به عضویت در خانه مطبوعات این شهرستان کرده اند حق شرکت در انتخابات مجمع عمومی و مسئولیت این تشکل را دارند و کسانیکه خارج از موعد ثبت نام کرده اند به عنوان عضو عادی محسوب می شوند و حق شرکت در انتخابات سال اول را نخواهند داشت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین