شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ویزیت رایگان دام‌های روستاهای بخش صحرای باغ

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس طرح ده گردشی و معاینه و ویزیت رایگان دام‌های روستاهای بخش صحرای باغ لارستان توسط کارشناسان اداره دامپزشکی لارستان اجرا شد. به گزارش میلاد لارستان،…

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس طرح ده گردشی و معاینه و ویزیت رایگان دام‌های روستاهای بخش صحرای باغ لارستان توسط کارشناسان اداره دامپزشکی لارستان اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر سروش اسدی رئیس اداره دامپزشکی لارستان اظهار داشت:در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم ،اداره دامپزشکی لارستان اقدام به اجرای طرح ده گردشی و ویزیت رایگان دام‌های نمود.

وی در ادامه گفت: در این طرح که با هماهنگی با بخشدار محترم صحرای باغ و همکاری دهیاران و شوراهای روستایی همچنین بسیجیان محترم، صورت پذیرفت ،از ۱۱واحد دامپروری روستایی که دام های بیمار داشتند بازدید و ضمن ویزیت رایگان دام‌ها، توصیه های بهداشتی و آموزش چهره به چهره به دامداران ارائه شد.

در ادامه محمد علی معماری معاون اداره دامپزشکی لارستان افزود : طی بررسی های به عمل آمده از تعداد ۱۱دامداری در ۵ روستای این بخش،بیماری استراتژیک و گزارش کردنی خاصی رویت نشد ‌.

ضمنا دکتر سروش اسدی رئیس دامپزشکی لارستان در دیدارهای جداگانه با بخشدار صحرای باغ و روحانیون و امام جمعه عمادشهر گفت و گو کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد این اداره در بخش صحرای باغ، از پوشش  واکسیناسیون رایگان طاعون نشخوار کنندگان کوچک بیش از ۹۰ در صد دام‌های این بخش خبر داد.

گفتنی است واکسیناسیون دام‌های روستایی در کل شهرستان به ویژه بخش های صحرای باغ ،بنارویه و جویم با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین