جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از پروژه‌های ورزشی لارستان چه خبر؟

رئیس اداره ورزش‌وجوانان لارستان وضعیت پروژه‌های ورزشی در حال اجرا در مناطق شهری و روستایی لارستان را تشریح کرد. محمدحسن طیبی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره…

رئیس اداره ورزش‌وجوانان لارستان وضعیت پروژه‌های ورزشی در حال اجرا در مناطق شهری و روستایی لارستان را تشریح کرد.

محمدحسن طیبی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اجرای پروژه بهسازی استادیوم تختی شهر لار به همت خیرین و پیگیری رئیس هیأت فوتبال لارستان، عنوان کرد: برای انجام این پروژه بالغ بر یک میلیارد تومان بودجه صرف شده است.

وی با اذعان به اینکه تاکنون کار بازسازی زمین چمن، تجهیز سیستم آبیاری نوین، تعویض فنس، تعمیر و زیباسازی رختکن و جایگاه ویژه و غیره در حال انجام است، افزود: هیأت فوتبال لارستان در ترغیب و جذب بودجه‌های خیرین تلاش‌های زیادی داشته است.

رئیس اداره ورزش‌وجوانان لارستان از تلاش برای جذب بودجه دولتی از سوی اداره‌کل‌ ورزش‌وجوانان فارس برای تعمیر و بازسازی سکوهای تماشگران خبر داد و یادآور شد: براساس برآورد اولیه برای این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است.

طیبی با برشمردن چندین پروژه ورزشی قابل افتتاح در هفته تربیت‌بدنی در سطح شهرها و روستاهای لارستان، تصریح کرد: پروژه مشارکتی چمن مصنوعی شهر دهکویه که کار زیرسازی و فنس‌کشی توسط خیرین و اهدای چمن از سوی دولت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۲ زمین چمن مصنوعی روستای دیده‌بان بخش صحرای‌باغ با مشارکت دولت و خیرین آماده بهره‌برداری است، خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌ها برای بهره‌برداری از زمین بزرگ چمن مصنوعی بیرم تا دهه فجر یا قبل از آن در حال انجام است.

رئیس اداره ورزش‌وجوانان لارستان همچنین از اجرای مشارکتی احداث زمین چمن مصنوعی در روستای بریز خبر داد و گفت: پیگیری نصب چمن پروژه‌های مربوط به روستاهای بریز، دُرز و چاه‌نهر در دستور کار قرار دارد.

طیبی درخصوص مراحل پیشرفت احداث زمین‌های تنیس شهر لار، عنوان کرد: پروژه احداث ۴ زمین استاندارد و شکیل تنیس ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اقدامات مرتبط با زیرسازی و فنس‌کشی انجام و اعتبار مورد نیاز از سوی بخش خصوصی و هیأت تنیس تأمین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین برای احداث آکادمی پینگ‌پنگ لارستان هزینه شده است، اضافه کرد: طی ماه‌ گذشته ۵۰۰ میلیون تومان از سوی دولت اعتبار جذب شده و طبق تفاهم‌نامه که نیاز به تزریق بودجه از سوی خیر برای ادامه روند کار و در پی آن تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان دیگر از طرف دولت است و این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره ورزش‌وجوانان لارستان از اختصاص قطعه زمینی به هیأت کشتی به منظور ساخت زمین‌های فوتسال ساحلی، هندبال ساحلی، والیبال ساحلی و کشتی ساحلی آلیش با یک زیرساخت جدید و مدرن خبر داد و افزود: این طرح از سوی خیرین با برآورد هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان احداث می‌شود که مقرر شده در مهرماه امسال کار اجرایی آن آغاز شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین