جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس: رسانه‌ها بدون تعارف و تکلف مطالبه‌گری کنند

  استاندار فارس ضمن تاکید بر احصاء مشکلات و مطالبات مردمی توسط رسانه‌ها، گفت: حق نداریم امید کاذب برای مردم ایجاد کنیم اما انعکاس فعالیت‌های برتر با رویکردی مستند، در…

 

استاندار فارس ضمن تاکید بر احصاء مشکلات و مطالبات مردمی توسط رسانه‌ها، گفت: حق نداریم امید کاذب برای مردم ایجاد کنیم اما انعکاس فعالیت‌های برتر با رویکردی مستند، در ایجاد امید و نشاط بین مردم به ویژه نسل جوان موثر خواهد بود.

 محمدهادی ایمانیه در نخستین نشست  خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: از اهالی رسانه می خواهم برای توسعه و پیشرفت استان در کنار ما باشید و کمک کنید تا بتوانیم عمق مشکلات مردم را احصاء کنیم.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بهره گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان در  بیانیه گام دوم انقلاب و با بیان اینکه حضور پر رنگ رسانه در بین مردم موجب امیدآفرینی می شود، اظهار کرد: احصاء مشکلات مردم همراه با ارائه نظر و پیشنهاد از سوی اصحاب رسانه بسیار می تواند کارگشا باشد و مسؤولان استان هم باید با روی گشاده و آغوشی باز پذیرای رسانه ها باشند.

وی از خبرنگاران و صاحبان قلم خواست که فعالیتهای خیرخواهانه موثر و جامعی که در سطح استان به ویژه مرکز استان توسط سازمان ها، خیریه ها  و نهادهای مختلف انجام  می گیرد،  البته مواردی که واقعیت دارد را رسانه ای کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه حق نداریم امید کاذب برای مردم ایجاد کنیم، افزود: انعکاس فعالیت های خوب و برتر استان، در ایجاد امید و نشاط بین مردم به ویژه نسل جوان موثر خواهد بود.

ایمانیه اظهار داشت: انعکاس مشکلات مردم به بنده توسط رسانه ها همراه با  پیشنهادات، بسیار می تواند کمک کننده باشد همچنین ایجاد امید واقعی در بین مردم از طریق فعالیت  های خوب و نیکی که در استان ما جاری هست، بسیار تاثیرگذار می باشد.

وی از رسانه ها خواست در احصاء مشکلات و مطالبات بر حق مردمی با کسی تعارف نداشته باشند و هر آنچه لازم شد به وی یا دفتر و یا روابط عمومی استانداری اطلاع رسانی کنند و جوابیه آن هم دریافت و در صورت نیاز آن را رسانه ای نمایند.

استاندار فارس با بیان اینکه چنان چه مجموعه استانداری شکایتی علیه خبرنگاری داشته باشد، منتفی تلقی می گردد، افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی می خواهم چنان چه شکایتی از  از اصحاب رسانه دارند، آن را پس بگیرند و از ظرفیت و جایگاه آنها برای حل مشکلات مردم و  بیشتر استفاده کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین