پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مردم چه می‌خواهند؟

 انقلاب اسلامی، سال‌های پرماجرا را سپری کرده و از میان نشیب و فرازها و قلدر مآبی های وابسته و هیاهو و جنجال های زالوصفتان که برای نابودی ثمره خون شهیدان…

 انقلاب اسلامی، سال‌های پرماجرا را سپری کرده و از میان نشیب و فرازها و قلدر مآبی های وابسته و هیاهو و جنجال های زالوصفتان که برای نابودی ثمره خون شهیدان ثانیه شماری می‌کردند، راه مستقیم خویش را بازیافته و در مسیر روشن به حیات خود ادامه می‌دهد و دشمنان خویش را از صحنه بیرون می‌افکند و به نیروهای انقلابی در سراسر جهان بشریت گرمی می‌بخشد.

 بدیهی است گروه‌های انقلابی باید برای فعالیت بهتر و تسریع در کارها تشکیلاتی کار کنند و احزاب و گروه‌ها را متشکل نمایند و صمیمانه برای رشد و تعالی جامعه گام بردارند. طبعا این به معنی رسیدگی به حزب و دسته وابسته به خود، نیست که مثلاً فلان گروه از نیروهای هوادار خویش استفاده نماید، و یک یا دو دوره این گروه یا آن گروه به نان و نوا برسند ‌ و سر مردم بی‌کلاه بماند.

 مردم در پی کسانی هستند که برای آنان خدمت کنند و مجدانه گرفتاری‌ها را مرتفع نمایند. چه سیاه حبشی باشد چه سید قرشی و با کسانی که تلاش مضاعف نکنند و گرفتاری‌ها را مرتفع نسازند، میانه‌ای ندارند،  خواه تحصیل‌کرده حوزوی باشد یا درس‌خوانده دانشگاهی،  در زمره اصطلاح طلبان باشد یا از تیره اصول‌گرایان. اصول مردم و اصلاح آنها خدمت صادقانه و تلاش مجدانه است.

 اقبال این دوره به جناب دکتر رئیسی که بنده از صمیم قلب دوستشان دارم، به‌خاطر این بود که عموم مردم پاره‌ای از فعالیت‌های ایشان را در قوه قضاییه دیدند و احساس کردند که ایشان می‌تواند گره‌گشا گردد.

 مردم ما اندوه تبعیض و لابی‌گری به نام «عمرو» و به کام «زید» دیده‌اند و از این مسائل متنفرند .مردم ما بودجه‌های قطره‌چکانی برای جاده پرخطر و مرگ‌آفرین جهرم -لار -بندرعباس با چشم خویش می‌بینند و سرشک چشمان مادران و پدرانی که در این جاده جوانانشان بی‌جان می‌شوند، مشاهده می‌کنند و تصویب هزینه برای جاده‌های بی‌خطر و بی ترافیک در نقاط دیگر همین استان که با لابی‌گری جاده بی‌احتیاج را دو بانده می‌سازند با چشم خود می‌بیند و این بی‌عدالتی‌ها را تحمل نمی‌کند و فریاد برمی‌آورد که:

 سرشک از رخم پاک کردن چه حاصل/ علاجی بکن کز دلم خون نیاید

 امید که جناب دکتر رئیسی و هیئت همراه، منطقه لارستان را با دیدی هوشیارانه ملاحظه فرموده و مشکلات مردم دوست‌داشتنی را با همت گسترده مرتفع نموده و امید را به منطقه لارستان ارمغان دهند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین