شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار لارستان: مدیر جدیدی که وارد اداره می شود، می بایست قوی تر از قبل عمل کند

رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه رییس هیات فوتبال و مدیر عامل باشگاه شهید چمران با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند….

رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه رییس هیات فوتبال و مدیر عامل باشگاه شهید چمران با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این دیدار جلیل حسنی در سخنانی ضمن تبریک هفته ورزش و جوانان در سخنانی خاطرنشان کرد: کسانی که ورزش می‌کنند و یا روحیه ورزشی دارند و یا مدیریت حوزههای ورزشی را برعهده دارند، معمولاً انسانهایی با نشاط، شاداب و سالمی هستند.

وی با بیان اینکه می‌بایست روحیه ورزشی در وجود همگان روز به روز تقویت شود، گفت: خصلت و صفات پسندیده‌ روحیه ورزشی باید ادامه داشته باشد، چرا که شادابی و طراوت و نشاط از جامعه ورزشی به مردم منتقل می شود و اگر بناست از نظر رفتارهای اجتماعی رشد کنیم و جامعه با نشاط و شادابی داشته باشیم، بایستی ورزشکاران کمک کنند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه امروزه اولویت جامعه، افزایش نشاط، شادابی و پویایی است، تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی جامعه در کنار مشکلات معیشتی، گرفتاری های روحی و روانی است و به طور طبیعی در جامعه دیده می‌شود که متاسفانه تاثیرات ناگواری در هنجارهای اجتماعی دارد و می‌توان با ورزش، تحرک و ایجاد روحیه ورزشکاری، نشاط و شادابی را جایگزین افسردگی ها و ناملایمات روحی و روانی کرد.

حسنی تاکید کرد: مسئولان باید روحیه ورزشی را در خود و تمامی همکارانشان تقویت کنند، تا موجبات تحرک بیشتر، شادابی، هم‌افزایی و فعالیت بهتر و بهینه را فراهم سازد.

وی در ادامه سخنانش از رئیس وکارکنان اداره ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال، تمامی هیئت های ورزشی، ورزشکاران و به خصوص خیرین عزیز تقدیر و تشکر کرد و افزود: طی سالیان اخیر خیرین بزرگوار در عرصه ورزش خوب ورود کرده اند که این جای بسیار خرسندی و خوشبختی است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش به جابجایی مدیران هم اشاره کرد و گفت: جابجایی و تغییر و تحول در سازمانها و نهادها و ارگان ها امری طبیعی است چرا که باعث خلاقیت و بهبود در سازمان می شود، اما مدیر جدیدی که وارد اداره می شود، می بایست قوی تر از قبل عمل کند و فعالیتهایش چند برابر شود.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: هر شروعی پایانی دارد و این برای مدیران ادارات شهرستان هم صدق می کند و در این راستا خوشا به حال کسی که منشاء خیر و برکت برای شهرستان باشد و عملکرد مطلوبش در ذهن مردم ماندگار و پایدار بماند.

حسنی در پایان سخنانش با توجه به صحبت‌های مطرح شده در جلسه و اینکه بعضاً بحث و جدل در بین افراد و هیات ها شکل می گیرد ،خاطرنشان کرد: تفاوت در نگرش ها، دیدگاه ها، رفتارها و بحث و جدل لفظی امری پسندیده و نیکو است، اما باید هنر ما در این باشند که در عین تفاوت ها، وجود مباحثه ها و استفاده از تاکتیک های متفاوت در راستای استراتژی و هدف نهایی هماهنگ عمل کنیم و به نتیجه برسیم.

در ادامه محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، حسین طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال لارستان، حاج مسعود راستی و اردشیر حاجیان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان از رئیس وکارمندان اداره ورزش و جوانان شهرستان، از سوی هیات فوتبال لارستان با اهدای گل و هدایایی تقدیر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین