پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جشن بزرگ «دهه هشتادی‌ها» در هفته بسیج دانش‌آموزی در لارستان

  مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» پرداخت. امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان،…

 

مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» پرداخت.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان، به مناسبت آغاز هفته دانش‌آموزی، گفت: هشت آبان‌ماه نماد شجاعت، ایثار و بصیرت بزرگ‌مردان کوچکی است که در پرتوی فرهنگ و آرمان انقلاب اسلامی، رشد و نمو پیدا کردند و در دفاع مقدس به الگوهای بی‌نظیری در تاریخ تبدیل شدند.

وی، رسالت اصلی سازمان بسیج دانش‌آموزی را کمک به امر تربیت در آموزش‌وپرورش در چارچوب سند تحول بنیادین برشمرد و افزود: در راستای تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی، به دنبال تربیت فردی عالم، عاقل و اهل فکر، دین‌مدار، توانمند، کارآمد، انقلابی آگاه و بلندهمت با نگاه تمدنی هستیم.

مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان به برنامه‌های شاخص هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره و تصریح کرد: جشن بزرگ دهه هشتادی‌ها چهارشنبه ١٢ آبان در تالار وحدت لارستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های این هفته با ویژه‌برنامه‌ی لبخند خدا میزبانی از ١١٠ دانش‌آموز نیازمند، جمعه ٧ آبان در شهر بازی مجتمع نگین آغاز شده است.

دلخسته به برنامه تجمع استکبارستیزی ١٣ آبان اشاره کرد و افزود: در این گردهمایی، دانش‌آموزان انقلابی لارستان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با آتش زدن پرچم آمریکا، خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

وی در ادامه گفت: گلباران قبور شهدای دانش‌آموز توسط دهه هشتادی‌ها، جشنواره بزرگ رسانه‌ای نوجوان خلاق و نوجوان پلاس، برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری، آمادگی جسمانی و فوتسال در طول هفته بسیج دانش‌آموزی، دیدار مدارس پیشگان با خانواده شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقه علمی نجات تخم‌مرغ ویژه متوسطه اول پوینده و دیدار دانش‌آموزان با مسئولان شهرستان با موضوع مطالبه‌گری تحت عنوان طرح جوانه‌ها از جمله دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در لارستان است.

مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان در پایان از همه دانش‌آموزان بصیر و انقلابی شهرستان خواست در این هفته در برنامه‌های بسیج شرکت فعال داشته باشند.

خبرنگار: مهدی جعفری نژادان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین