یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نفوذ از دیدگاه امام خامنه ای+نمودار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شش ماه گذشته توجه ویژه‌‌ای به موضوع «نفوذ دشمن» داشته و این کلیدواژه‌، از پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در بیانات ایشان در این مدت بوده است. اما همزمان…

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شش ماه گذشته توجه ویژه‌‌ای به موضوع «نفوذ دشمن» داشته و این کلیدواژه‌، از پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در بیانات ایشان در این مدت بوده است. اما همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات، ایشان به گوشزد کردن خطر «نفوذ دشمن» از طریق انتخابات پرداخته و فرمودند: «مردم در باب انتخابات باید خیلی متوجّه این باشند. اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل میجَود و پایه‌ها را سست میکند و فرو میریزد.»

در یکی لز بیاناتشان ایشان می فرمایند:

نفوذ موریانه‌وار برای فروریختن پایه‌های نظام از درون
یک مسئله مسئله‌ی نفوذ است؛ نفوذ. ما این مسئله‌ی نفوذ را در قضیّه‌ی برجام و پس از برجام مطرح کردیم؛ این خیلی مسئله‌ی عجیب و خیلی مسئله‌ی مهمّی است. کسانی که در مسائل گوناگون دسترسی به اطّلاعات دارند، خوب میدانند که چه دامی برای کشور گسترده‌اند یا میخواهند بگسترانند برای نفوذ کردن در حصن و حصار اراده و فکر و تصمیم ملّت ایران، با انحاء مختلفِ تدابیر و سیاستها و توطئه‌ها؛ این الان در جریان است؛ مردم در باب انتخابات باید خیلی متوجّه این باشند. اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل میجَود و پایه‌ها را سست میکند و فرو میریزد؛ قضیّه این‌جوری است.

بیانات در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور۱۳۹۴/۱۰/۱۴

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین