پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

وزیر نفت: تلاش می کنیم بودجه ای به جاده بندرعباس-لارستان-جهرم اختصاص دهیم

وزیر نفت نیز در پاسخ به درخواست مهندس حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که این موضوع در وزارتخانه پیگیری و تلاش خواهد شد بودجه‌ای به این جاده اختصاص یابد. به گزارش…

وزیر نفت نیز در پاسخ به درخواست مهندس حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که این موضوع در وزارتخانه پیگیری و تلاش خواهد شد بودجه‌ای به این جاده اختصاص یابد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، یک روز پس از دیدار با معاونان وزارت راه و شهرسازی در محل وزارتخانه در خصوص جاده لار – جهرم، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با مهندس اوجی وزیر نفت در خصوص تهاتر نفتی برای تامین بخشی از بودجه دوبانده‌شدن این جاده گفتگو کرد.

وزیر نفت که روز یکشنبه ١۶ آبان به همراه وزیران صمت و نیرو در مجلس حضور یافته بود، با درخواست مهندس حسین‌زاده بخشی از نشست خود را به مسئولیت‌های اجتماعی آن وزارتخانه که شامل راهسازی و… است، اختصاص داد.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی با اشاره به حوادثی که در سال‌های گذشته در این جاده رخ داده و تعداد بسیاری از هم‌وطنان کشته و زخمی شدند، گفت: تعدادی از جاده‌های کشور از جمله لار – جهرم مورد استفاده تانکرهای حمل نفت و فرآورده‌های سوختی است و لازم است وزارت نفت بنابر مسئولیتی که دارد بودجه‌ای را برای تکمیل آن اختصاص دهد.

وزیر نفت نیز در پاسخ به درخواست مهندس حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که این موضوع در وزارتخانه پیگیری و تلاش خواهد شد بودجه‌ای به این جاده اختصاص یابد.

حسین‌زاده همچنین در گفتگو با وزیر صمت خواستار تسریع در آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی لارستان که اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید، شد.

گفتنی است؛ در نشست روز شنبه (١۵ آبان) مهندس حسین‌زاده و جمعی از مسئولان و نمایندگان مردم لارستان با معاونان وزارت راه مقرر شد از ظرفیت وزارت نفت و شیوه تهاتر نفتی برای تامین بخشی از بودجه استفاده شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین